    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Date: Tue, 09 Feb 2010 12:11:43 +0100

    Tytus z fabryki pisze:

    > Alez Kefiru - uwielbiam Twoje nadinterpretacje, a tylko krowa nie zmienia
    > zdania

    Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
    :-)

    Tylko nie wiem czy przeniesienie atencji na Triumpha to rozwoj czy regres.

    Pamietam tez jak Ducati tez mialo swoja epoke chlopca do bicia na tej
    grupie. Z Triumpha tez kiedys zejdziemy - jak tylko Chiny zaczna robic
    pojemnosci wyzej 500, czyli gdzies do 2014 mamy czas. Potem to nie wiem,
    moze przyjdzie czas Mongolii, Indii czy innego wannabe tygrysa rynkow moto.

    KJ