    From: zuzka600f <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Date: Thu, 4 Feb 2010 03:05:35 -0800 (PST)

    Czesc :)

    On 3 Lut, 22:42, "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote:
    > Zapomnialem, rocznik 2005.

    Co do samego moto, to proponuje Ci poszukanie na forach RAT (http://
    www.triumphrat.net) - wejdz w forum dla sportow i tam pewnie bedziesz
    mial skarbnice wiedzy. Z 675 osobiscie mam dobre doswiadczenia z
    wyjatkiem komfortu, a w zasadzie jego braku, ale primo - nie tego sie
    po tych sprzetach oczekuje, secundo - ja mam skrzywienie na tym
    punkcie i jezdze ST ;) No i przejechalem 675 jakies moze 1000 km ;)

    Co do serwisu bielizny w PL, to jest jeden zdecydowanie polecany -
    Booster Katowice. Jak jestes ze Slaska, to problemu nie masz. Ktos
    ostatnio twierdzil, ze odkryl jakis sensowny serwis autoryzowany w
    'otulinie' Wawy, ale ja na razie poczekam na wiecej opinii. Poza tym
    Michal Demczuk juz przynajmniej jedna bielizne naprawial. Co do
    czesci, to 2005 rocznik podlega jak najbardziej zamawianiu przez
    importera (zobowiazuja sie do dostarczania gratow do modeli '96+), ale
    przynajmniej na razie terminy rozwalaja - min. 2 tygodnie czekania na
    czesci nieeksploatacyjne. Z eksploatacyjnymi nie ma problemu.

    Gdybys pytal o ST1050, to moglbym Ci sporo napisac, bo prawie 50 kkm
    na takim mam nalatane i kilku ludzi z takimi sprzetami znam, ale o
    daytonie wiem malo.

    Pozdrawiam :)
    Tomek