  • 1. Data: 2011-01-20 16:41:10
    Temat: Opinia o obiektywie-za duzo o nim dobrego
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam amatorów - zawodowców.
    Jak w temacie. Co jest takiego dobrego, a co złego w
    Nikon Nikkor AF-S 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED VR.
    Jestem na kupnie, a więc w rozterce.
    Amator... jeszcze niestety.

  • 2. Data: 2011-01-20 17:12:42
    Temat: Re: Opinia o obiektywie-za duzo o nim dobrego
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-20 17:41:10 +0100, "Bogusław Pazorek"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Witam amatorów - zawodowców.
    > Jak w temacie. Co jest takiego dobrego, a co złego w
    > Nikon Nikkor AF-S 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED VR.

    Dobrego - jeden z najlepszych obiektywów o tej ogniskowej na rynku,
    zwłaszcza przy tej cenie. Jedynie nowy Tamron 70-300 VC osiągnął
    podobny pułap jakościowy (a nawet ciuteczkę wyższy na długim końcu,
    patrząc po samplach) i może nowy Canon, za "jedyne" 6k zł - ale biały
    lakier musi kosztować więcej ;-).

    O minusach (niektóre szukane na siłę) znajdziesz tu:
    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=163408

    de Fresz