  • Data: 2012-12-11 21:29:02
    Temat: Re: Operator usługi powszechnej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Dec 2012 00:30:05 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Jak się nie zgłosiła, skoro był konkurs?
    > "Na podstawie art. 104 oraz 108 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
    > Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98,
    > poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 85 ust. 1 i 2, art. 91 ust. 1,
    > art. 15 oraz art. 206 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. -- Prawo
    > telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), zwanej
    > dalej Ustawą albo Pt, po przeprowadzeniu konkursu na przedsiębiorcę
    > wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej oraz postępowania
    > konsultacyjnego..."

    Z tego jeszcze niewiele wynika, w jakim trybie wyznaczono,
    ale znalazlem wlasciwy opis - faktycznie sie zglosila, jedyna
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=261&news_id=1054&layout=8&page=text

    > "W miarę". Mnie płacili kasę z powodu tego nieprzygotowania.

    No wiesz - zasadniczo to niemal w kazdej wsi soltys telefon mial.
    Byli w stanie podlaczyc bardzo wielu, czego o innych powiedziec sie nie da.

    A jakby sie nie zglosili, to by ich prezes wyznaczyla.

    > Nikt im
    > tego nie zwracał, wręcz przeciwnie -- UKE interweniowało.

    Ale doplaty byly w ustawie przewidziane.
    Tylko ze prezes odmowila
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=261&news_id=2406&layout=8&page=text

    Wiec pod tym wzgledem faktycznie "sie przeliczyla"

    Ale pozniej doplacali .... drobne, bo coz to jest 55 mln :-)
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=261&layout=8

    > WLR?! To znaczy co, mam (jako przedziębiotca telekomunikacyjny) umowę WLR,
    > wyznaczają mnie do świadczenia usługi powszechnej, zgłasza się abonent ze
    > wsi Głucha Dolna -- i kto mi tam druta pociągnie żebym chłopu dał telefon?

    Nie nie - podskubia ci pasozyty troche linii, i juz nie jestes o "znaczącą
    pozycję na rynku detalicznym".

    J.