  • Data: 2012-12-12 00:40:05
    Temat: Re: Operator usługi powszechnej?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ksiadz za prl sie chyba az taka estyma nie cieszyl..

    "Sekretarzu, jak mi nie pożyczycie na Pierwszą Komunię ławek z remizy,
    to wam nie napiszę przemówienia na dożynki" -- oficjalna linia Partii
    oficjalną linią, ale jak gdzieś wtedy był na wsi telefon, to była to
    chata sołtysa, plebania, szkoła, remiza, dom lekarza albo sekretarza.
    No jeszcze jakiś POM albo GS mógł się trafić.

    > Czyli nie ma potrzeby swiadczenia UP ?

    O istnieniu potrzeby decyduje państwo. A ja mogę to tylko recenzować.
    W wyborach, albo na pl.misc.telefonia.

    > Czy rezerwy zostaly i chetnych mozna podlaczyc ... ale chetnych zabraklo ?

    Dokładnie tak. Misiaczki z tepsy nawet jak już same zostały na swoim,
    to wciąż wydawały kasę tak, jakby ona wciąż była państwowa.

    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=261&news_id=6771&layout=8&page=text
    > prezes ma inne zdanie i wyznaczal nie bedzie.

    Lepiej bym się czuł, gdyby inicjatywa ustawodawcza powstała zanim wygaśnie
    poprzednia umowa.

    > Prezes ma poza tym wizje na nastepna kadencje
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead04&new
    s_cat_id=19&news_id=8413&layout=1&page=text

    Cóż, ewentualną dyskusję zagaić mogę w ten sposób, że dla mnie ważniejszą
    jest rzeczona przejrzystość od wszystkich "ciekawych momentów".

    > Jeden ci skubnie milion, drugi ci skubnie milion, firmy odejmiemy, i sie
    > okaze ze oni tez maja po 20% ..

    Oni to se mogą mieć i 40%, ale jeśli sami nie ciągną druta, to jak takich
    wyznaczać?

    --
    Jarek