  • Data: 2012-12-11 23:59:52
    Temat: Re: Operator usługi powszechnej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Dec 2012 21:13:04 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > "Niemal". Ja to nawet znam jedna z tych kilkunastu wsi, w których aż
    > do upadku komuny telefonu nie miał ani sołtys, ani ksiądz proboszcz.

    Ksiadz za prl sie chyba az taka estyma nie cieszyl..

    > Jak już się zebrali do podłączania, to druty pociągneli do każdej chałupy.
    > Brali za to jakoś tak po dychu, więc nikt nie odmawiał. Minął rok czy dwa,
    > a z tych linii aktywna została ledwie co czwarta albo i mniej.

    Czyli nie ma potrzeby swiadczenia UP ? Czy rezerwy zostaly i chetnych mozna
    podlaczyc ... ale chetnych zabraklo ?

    > Możliwe. Ale w takim razie wypada powtórzyć panamichałowe pytanie: dlaczego
    > teraz nie wyznacza?

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=261&news_id=6771&layout=8&page=text
    prezes ma inne zdanie i wyznaczal nie bedzie.

    Prezes ma poza tym wizje na nastepna kadencje
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead04&new
    s_cat_id=19&news_id=8413&layout=1&page=text

    > Chyba by musieli wszystkie wyskubać. Żeby mieć "znaczącą pozycję", wystarczy
    > 20 czy 30 procent rynku, dokładnie nie pamiętam, ale jest taka definicja.

    Jeden ci skubnie milion, drugi ci skubnie milion, firmy odejmiemy, i sie
    okaze ze oni tez maja po 20% ..

    J.