    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Operator nie wywiązał się z umowy ?
    Date: Sun, 17 Jan 2010 01:28:58 +0100

    On 2010-01-17 00:28, op23 wrote:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Ee yy ... najpierw operator musi wnieść pozew o zapłatę

    Zakład? W 99 % sprawa pójdzie tym tokiem, z wpisem do rejestru
    niesolidnych klientów. Dopiero, jak druga strona będzie bardzo oporna i
    odporna psychicznie, sprawa może iść do sądu.

    Niezależnie jednak od drogi windykacji sytuacja prawna jest taka, że
    częściowe nierealizowanie usługi nie jest podstawą do zerwania umowy
    przez drugą stronę. Do tego służy postępowanie reklamacyjne.