  • Data: 2012-03-06 18:08:47
    Temat: Re: OpenMP - pewnie, że szybciej (aka
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    iscussion-
    forums@vbpw16...

    > Bo każdy większy kawałek jest powiązany związkiem przyczynowo-skutkowym.
    > Tzn. te "małe kawałki" nie są i dlatego można je liczyć równolegle. A te
    > "większe" są już od siebie zależne - i dlatego muszą być liczone
    > sekwencyjnie.

    oddzielne wątki nie są od tego by zrównoleglac hiperdrobne rzeczy
    - narobiles zamieszania nie kojarzac podstawowych faktów - (sam
    co prawda nie mam poki co doswiadczenia w praktycznym MT )
    - mysle ze zrownoleglanie na odzielnych watkach to gdzies tak od
    skali czasu pojedynczej ramki (ok 20 ms), najlepiej by bylo utrafiac
    w windowsowe slice i samemu oddawac czas do windowsowej pompy
    by uniknac wywlaszczania kawalkow