  • Data: 2012-03-02 15:57:50
    Temat: Re: OpenMP - jest szybciej czy wolniej?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Mar 2012 15:48:14 +0100, slawek napisal:

    > Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jiqi0e$dvn$1...@i...gazeta.pl...

    > Nie pomogło: ani dynamic, ani static. Ani 64, ani 1, ani 1000 .

    A 1/nthreads rozmiaru? Poza tym nie wiem, jaki jest model fortranu,
    jak są obsługiwane shared.

    A gdybyś ręcznie zrobił z tego dwie pętle:

    for i = 0 ; i < n; i+= 1000
    for j = i * 1000; j < i*1000 + 1000 && j < n; j++

    ...i zwrównoleglał na zewnętrznej z j private?

    > Sprawdzałem też z "gołym" wywołaniem gfortran bez jakichkolwiek opcji.

    Już się ktoś pytał: to na pewno ta pętla? Zmieniałeś jej rozmiar?

    Edek