  • Data: 2023-01-18 00:20:45
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak se to czytam. 20 lat temu był bot "Fido"
    > (https://www.chatbots.org/pl/developer/fido_intellig
    ence/)/historia
    > już...20 lat minęło i niewiele się zmieniło :)

    Dodam tylko, że sporo przegadałem wtedy :D więc ma porównanie do (widać)
    obecnych "betatesterów" :)Podsumowując, to obecne AI nie przekracza
    możliwości 30% suwerena w Polsce. Niska to jednak lokata i nie jest to
    subiektywne odczucie. Podziwiam jednak, próby zadawania pytań (często
    retorycznych czy debilnie "gwarowych") To jak pukanie w beton. Ja już
    wiem, jak brzmi to pukanie od kilkudziesięciu lat :)

    Dokąd AI nie odpowie mi na proste pytania, wykraczające po za znajomą
    fizykę, zawsze uznam, że jest głupsze a głupiego nie warto pytać. OK,
    czasem odpowiedź, nawet głupia, naprowadza ale jest to domeną tej
    inteligentnej strony a nie "głupiego" :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>