  • Data: 2023-01-16 12:16:53
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jan 2023 11:19:45 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Waleń oglądany w morzu z pokładu statku nie wygląda tak okazale, jak
    > nieszczęśnik wyrzucony na plażę i otoczony ludźmi przypominającmi
    > krasnoludków.

    W każdym razie wygląda na to, że AI się uczy.
    Na początku mojej zabawy pytałem m.in. czym się różni wiewiórka od faraona.
    Miałem na myśli egipskiego władcę.
    Dostałem wypracowanie o ssakach wiewiórkach oraz wypracowanie o egipskim
    władcy faraonie.
    Oraz podsumowanie, że faraon miał wyższy status społeczny, niż wiewiórka :)

    Teraz na takie pytanie dostaję odpowiedź dotyczącą wiewiórki oraz faraona -
    pająka.

    Wcześniej odpisałem AI, że błędnie podało dane. AI przeprosiłeo,
    potwierdziło swój błąd i podało dane prawidłowe.
    Teraz już od razu podaje prawidłowo.

    Nie weryfikowałem tego z innego miejsca, systemu i konta, bo na razie nie
    mam czasu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam