eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka › Re: Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka
    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka
    Date: Wed, 17 Mar 2010 15:00:36 +0100

    Użytkownik "fred" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:46c14441-e2fd-4712-a793-bc1526227e36@upsg2000gr
    o.googlegroups.com...
    Witam,

    W zeszłym tygodniu w zimny poranek przetaczałem się po parkingu. Po
    przejechaniu przez niewielką dziurę prawą stroną coś metalicznie
    stuknęło. Podejrzewałem kamień wylatujący spod koła, który mógł
    uderzyć o podwozie. Wysiadłem i że żadnego kamienia nie widziałem, to
    pomyślałem sobie że może szczęka hamulcowa puściła z hukiem.

    Dzisiaj jednak zauważyłem, że po prawej stronie z przodu coś stuka.
    Stuki uwidaczniają się po przejechaniu po większej nierówności takiej,
    że samochód musi się przechylić na prawą stronę. Małe nierówności są
    ciche.

    Może tam z przodu jest sprężyna od McPersona i ona pękła na zimnie ?
    Macie jakie inne pomysły przed wyjazdem do mechanika ?

    Jaki w Katowicach możecie polecić serwis do Opla ?
    ---

    kurde cos mam z cytowaniem, ale do rzeczy
    ja tak mialem w passacie identyczny obaw, podjechalem na stacje kontroli i
    sie okazalo ze sprezyna sie ulamala na ostatnim wezle o ok 4cm.

    Jak by cos bylo z klockami to podczas hamowania bys tego nie slyszal.
    Njalepiej na stacje podjechac i potrzasc troche autem