eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Opel] Stukanie w zawieszeniu (prawe koło)Re: [Opel] Stukanie w zawieszeniu (prawe koło)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.bydgoszcz.pl!not-for-mail
    From: Szymon Łuczak <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Opel] Stukanie w zawieszeniu (prawe koło)
    Date: Tue, 13 Jul 2010 14:03:15 +0200
    Organization: MAN Bydgoszcz, hosted by Kazimierz Wielki University
    Lines: 18
    Message-ID: <i1hkm1$i24$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    References: <i1f4jr$gb9$1@inews.gazeta.pl> <i1f5eg$oah$1@node1.news.atman.pl>
    <i1f5nf$kk6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <i1hg1s$h10$1@news.man.bydgoszcz.pl> <i1hjr6$4rl$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.122.215.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.man.bydgoszcz.pl 1279022593 18500 212.122.215.228 (13 Jul 2010 12:03:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.bydgoszcz.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 12:03:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i1hjr6$4rl$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296858
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafał pisze:
    > W dniu 13.07.2010 12:44, Szymon Łuczak pisze:
    >
    >> Gumy od drążka reakcyjnego są to takie małe okalające przecięte na pół
    >> gumy które chronią drążek aby nie uderzał o ramę, na szarpakach to nie
    >> wychodzi a na małych nierównościach stuka jak pierun. Przerabiałem to
    >> gumy kosztują 50zł komplet. z wymianą gorzej bo trzeba podnieść auto :(
    >> a same gumy długo nie służą
    >
    > W Lagunie II jest taki patent że pod te gumy podkłada się kawałek
    > czegoś, np ~3cm paska rozrządu czy coś podobnego o grubości 2..3mm.
    > Powoduje to że same gumy są ciaśniej dopasowane do drążka i tym samym
    > nie ma on luzów. Obejmy są tak dopasowane że niewielkie wytarcie gum
    > powodowało luzy i stukanie. Może ten patent będzie prawidłowy też do
    > innych samochodów. A roboty z podłożeniem tych pasków jest mniej niż z
    > wymianą gum, wystarczy poluzować obejmy aby tylko to tam wcisnąć.

    O kurka dobry patent.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: