  • 1. Data: 2013-07-08 23:42:53
    Temat: [Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    Dzień dobry wszystkim.

    Potrzebuję (w celu wyczyszczenia) wyjąć siedzisko tylnej kanapy z
    Opla Astry. Siedzisko jest niedzielone; trzyma się w czterech
    punktach: dwa z przodu siedziska i dwa z tyłu. W okolicy przednich
    punktów mocowania spod tapicerki wystają plastikowe zawleczki - przy
    pociąganiu (niezbyt mocnym - zawleczki dość delikatne) nie ruszają
    się ani trochę. Do mocowań tylnych dostępu (od tyłu kanapy) nie ma.

    Może ktoś z Szanownych Grupowiczów "przerabiał temat" i wrzuci jakąś
    podpowiedź?

    Pozdrawiam,

    --
    Artur Stachura

  • 2. Data: 2013-07-09 03:38:50
    Temat: Re: [Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-08 23:42, Artur Stachura pisze:
> [...]
    > się ani trochę. Do mocowań tylnych dostępu (od tyłu kanapy) nie ma.
    >
    > Może ktoś z Szanownych Grupowiczów "przerabiał temat" i wrzuci jakąś
    Jeśli są zawleczki, to zapewne podobnie jak w innych oplach- ciągniesz
    za zawleczkę i równocześnie kanapę ciągniesz do góry.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-07-09 13:15:35
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 09 Jul 2013 03:38:50 +0200, BartekK <s...@d...org> wrote:

    > Jeśli są zawleczki, to zapewne podobnie jak w innych oplach- ciągniesz
    > za zawleczkę i równocześnie kanapę ciągniesz do góry.

    Zrobiłem jak radziłeś. Trzymało dość mocno, ale udało się.
    Dzięki serdeczne.

    --
    Artur Stachura

  • 4. Data: 2016-09-14 16:49:49
    Od: u...@g...com

    Witam w celu wyjścia siedziska tylnej kanapy nalezy:
    - wyciągnąć zawleczki pod siedziskiem i pociągnąć siedzisko do góry zwalnajac z
    szczepów. -
    - aby zdjąć z zaczepow tylnych trzeba nacisnąć tylna część siedziska do dolu a
    przednia lekko uniesioną mocno docisnąć w kierunku poparcia . Ciężkie ale wykonalne

  • 5. Data: 2019-02-03 13:18:47
    Od: z...@g...com

    Jak wyjac tylna kanape opel astra j4 2013r

  • 6. Data: 2019-07-19 17:57:01
    Od: s...@g...com

    Mn..

  • 7. Data: 2019-07-20 13:25:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 17:57, s...@g...com pisze:
> [...]
    > za zawleczkę i równocześnie kanapę ciągniesz do góry.

    Zrobiłem jak radziłeś. Trzymało dość mocno, ale udało się.

    Było w guglach. Wpisz temat wątku w google a nie na grupę. Sądzę że
    zadziała :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>