  • Data: 2009-03-16 12:41:43
    Temat: Re: Opadajaca wskazowka obrotomierza w Hondzie SevenFifty
    Od: Solo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@o...pl pisze:

    > Spotkal mnie ostatnio dziwny problem z obrotomierzem w mojej sevence.
    > Pomimo stalych obrotow silnika wskazowka co pewien czas opada nieco,
    > po czym wraca na swoje miejsce. Czestotliwosc wystepowania problemu -
    > co kilka sekund. Na wolnych obrotach wskazowka potrafi opasc do zera.
    > Dopiero dodanie gazu powoduje, ze podnosi sie.
    > Pierwsze co przyszlo mi do glowy to niesprawne podlaczenie kabli do
    > zegara, ktore zanika pod wplywem drgan. Mechanik twierdzi jednak, ze
    > sprawdzal to kilka razy.
    > Usterka pojawila sie samoczynnie, nie z powodu gleby czy innego
> [...]

    Miałem podoby problem w R1 i tez pisałem o tym na grupie. U mnie to
    wyglądało tak że wskazówka przy dodaniu gazu nie szła płynie do góry
    tylko ruchem skokowym. Potrafiła tez ni stąd ni stamtąd opaść albo
    stanąć w dowolnie wybranym przez siebie miejscu.
    Jak się poźniej okazało, elektryka była ok, ale urwał się drucik który
    wychodził z silniczka od wskazówki i był przylutowany na płytce.
    Na szczescie poradziłem sobie sam, aczkolwiek wymagało to rozmontowania
    silniczka i dostania się do zwojów w nim.

    Solo R1