    From: Grzesiek <f...@i...tld>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: OnMouseOver w IE
    Date: Mon, 22 Jun 2009 16:17:18 +0200

    serotoninka pisze:
    > Ale co to znaczy "przestaw w css"? W css czyli gdzie? Rozumiem, że w
    > tym kodzie, który podali na stronie. Ale w ogóle dlaczego mam tam dwa
    > różne kody, jeden dla html, drugi dla css? One mają być w jednym
    > pliku? czy w dwóch? jakimi ramami ograniczone?
    W dokumencie html masz strukturę
    <head></head>
    Wstaw do niego

    i utwórz jakiś plik w przykładzie twojplik.css. Jest to zewnętrzny
    arkusz stylów czyli plik opisujący wygląd dokumentu (CSS). W przykładzie
    który dałem http://www.elated.com/css/common.css - dzięki temu opisowi
    cała strona wygląda tak jak ją widzisz. Gdyby się nie wczytał
    zobaczyłabyś czysty tekst, jakieś nagłówki, listy, paragrafy (możesz to
    podejrzeć instalując rozszerzenie webdeveloper toolbar do firefoksa i
    ctrl+shift+s).

    Dalej jest #emailUs. Oznacza to (#) identyfikator - może występować
    jeden w dokumencie o takiej nazwie. Jest to właśnie CSS. Przez
    identyfikator wiążesz element, w tym wypadku, <a id="emailUs"> z opisem
    wyglądu. Dalej w sumie sobie poradzisz. Jakby coś to pisz. Możesz też
    rzucić okiem na opis podobnego wykonania od podstaw
    http://tworzenie-stron-www.org/strony-www/artykuly/2
    /opracowanie_witryny_internetowej_-_palmark
    Tak sobie myślę że chyba pora na jakiś nowy artykuł o html :)