  • Data: 2009-06-22 17:52:17
    Temat: Re: OnMouseOver w IE
    Od: serotoninka <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Cze, 18:32, Grzesiek <f...@i...tld> wrote:
    > Na dobrą sprawę to masz generatorhttp://www.cssmenumaker.com/horizontal_css_
    menu.php

    Phi, generator ;) Dałam jakoś radę bez niego, choć przyznam że
    namęczyłam się z tym poziomowaniem... ;-) Ale działa! No i już mam
    wszystko w jednym pliku css! Potem jak już miałam poziome menu to mi
    się ono chyba przez to float:left nie chciało wyśrodkować jako całość.
    Ale gdzieś w necie znalazłam sposób, że trzeba wstawić w css do ul
    taki fragment:

    ul {

    width: 500px;

    margin:0 auto;

    }

    No to wstawiłam na próbę i zadziałało. To dobry sposób? Dlaczego
    szerokość akurat 500? W innych rozdzielczościach też będzie na
    środku?

    Nie no, ale poważnie, jesteś moim Bogiem internetu - wielkie dzięki za
    wszystko - powoli zaczyna mi się to cholernie podobać ;)