  • Data: 2009-06-22 13:51:54
    Temat: Re: OnMouseOver w IE
    Od: serotoninka <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Cze, 15:17, Grzesiek <f...@i...tld> wrote:

    > Może inny link:http://www.elated.com/articles/css-rollover-but
    tons/

    Jeszcze większa chińska magia ;) Ale powoli rozgryzam...

    > Genralnie chodzi o to żebyś utworzyła ten obrazek właśnie jako jeden,
    > wstaw ten button dla obu stanów jeden pod drugi

    mam, właśnie zrobiłam.

    po czym w css przestaw
    > pozycję tła (background-position) tak, aby po najechaniu myszą obrazek
    > przesunął się do stanu 2.

    No z tym przestawieniem to pewnie dam radę - mój obrazek ma 108 px,
    dwa razy po 54, spokojnie to sobie ustawię.
    Ale co to znaczy "przestaw w css"? W css czyli gdzie? Rozumiem, że w
    tym kodzie, który podali na stronie. Ale w ogóle dlaczego mam tam dwa
    różne kody, jeden dla html, drugi dla css? One mają być w jednym
    pliku? czy w dwóch? jakimi ramami ograniczone?

    Ja naprawdę początkuję... Mam póki co tylko jeden plik, z
    rozszerzeniem html, w nim sekcję head i body. Czy mam stworzyć drugi
    plik z rozszerzeniem .css?

    >I może zacznij lekturę odhttp://kurs.browsehappy.pl/, przynajmniej poznasz podstawy.

    Dobrze - będę się uczyć, obiecuję.

    > Tym kodem nawet sobie głowy nie zawracaj. Tak się już nie robi od czasów
    > starożytnych.

    Taaaa, ale to było takie proste ;) Wstawiałam to obie w BODY i
    działało. Dlaczego nowsze rozwiązania są bardziej skomplikowane? ;-)
    Tak czy inaczej wielkie dzięki za pomoc ;) Ja na co dzień uczę
    studentów i wiem jak to jest pomagać takim głąbom ;)