  • Data: 2009-06-22 16:28:45
    Temat: Re: OnMouseOver w IE
    Od: Grzesiek <f...@i...tld> szukaj wiadomości tego autora

    serotoninka pisze:
    > Ano poradziłam sobie! Baaaaaardzo dziękuję! Jednak dobry nauczyciel to
    > podstawa, no i podał wędkę a nie rybę ;) Jeszcze raz wielkie dzięki!
    > Właśnie stworzyłam 7 podwójnych butonów i 7 plików css i mam właśnie
    > przed sobą piękne podświetlające się menu ;)
    A czemu 7 a nie jeden? Możesz (a wręcz musisz) to wszystko wrzucić do
    jednego pliku css.

    > A jak jeszcze mogę to skorzystam.W pliku html mam te znaczniki <a
    > id...></a>, kilka ich jest (7) no bo i guzików w menu jest tyle. Nie
    > mam żadnych <BR> tam pomiędzy, a mimo to, kolejne przyciski ustawiają
    > się jeden pod drugim. Co powinnam zrobić, jeśli chciałabym by były w
    > rządku obok siebie, a nie w kolumnie?

    To już będzie trochę bardziej skomplikowane ze względu na błędy w
    przeglądarkach (poznaj zalety kodowania :) ).
    Skoro menu to na początek:
    <ul>
    </ul>
    Elementy są pod sobą ze względu na display: block,
    http://kurs.browsehappy.pl/Krok/MenuCSS użyj metodę z float z tym że
    gdy to zrobisz element "straci wymiar" (zauważ notkę o clear). Do tego
    gdybyś nadała margines aby odsunąć je od siebie IE6 go podwoi (trzeba
    hackować przez display:inline i najlepiej komentarze warunkowe dla IE).
    No :) Jest w sieci pełno przykładów, znajdź odpowiedni i skopiuj. Szukaj
    css menu itp.