  • Data: 2014-10-09 19:55:21
    Temat: Re: Omijać Orange
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:
    > Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    > dostawcę ?

    Mnie nie przeszkadzało, bo zabawy z oprogramowaniem skończyłem na MDA II
    z Windows Mobile (czyli dekadę temu), ale weźmy np. obsługę klienta.
    Infolinia Orange to jedna wielka porażka. A co w salonach? Jak trafisz
    na rzeczowego faceta, to spoko, ale ja wczoraj trafiłem na dwie durne
    cizie, przez które zmarnowałem co najmniej pół godziny, a nic nie
    załatwiłem.
    W T-Mobile pracuje akurat znajomy, więc mi tak wykombinował, żebym nie
    musiał płacić aktywacji 50 zł i wybrał dość fajny numer. Tyle że
    powiedziałem mu, żeby kartę (bo są 3 wielkości) wyłamał i od razu włożył
    do telefonu, to tak włożył, że czekam na aktywację, czekam i nic, a na
    wyświetlaczu znaczek, że karty nie ma. No to w końcu otwieram telefon,
    sprawdzam i co? Źle włożył. Włożyłem poprawnie i od razu zaskoczyło...
    Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w miarę
    kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie, że nie
    dam im już zarobić ani grosza.

    --