  • Data: 2010-05-25 19:33:33
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Zimą tym autem jeździ się wspaniale, choćby ze względu na masę (a TC
    > ogranicza moc więc dupa nie wyprzedza przy każdym przyspieszeniu), nawet
    > moja żona dawała przy ostatnich lodowiskach rade bez problemu. A bardzo
    > fajne wyważenie auta i dobre zawieszenie daje dobrą kontrolę - po
    > wyłączeniu TC bez problemu da się jechać poślizgiem 45' do kierunku jazdy
    > i mieć pełną kontrolę nad tym gdzie sie jedzie :)

    Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś oprócz tekstu powyższego.
    W zimie to auto nie jeździ. Za lekki tył (małżonka dwa razy wylądowała
    w bagażniku) a kontrola trakcji TC to jakaś iluzja, więcej szkodzi niż
    pomaga - po prostu odcina moc i już. Nie każdemy się to podoba
    (mnie nie) ale można wyłączyć :)
    Jeżdżę często na narty więc wiem o czym piszę.
    Ogólnie radocha z jazdy duża, po śliskim i w śniegu taka sobie.
    Jak przesiadłem się na Octavie to dopiero zobaczyłem jak się
    auto zachowuje np. w kopnym śniegu - tak gdzie Omegą nie wjeżdżałem
    Skodzianką pakuję się w zaspę i nawet nie myślę, że mogę z niej nie
    wyjechać. No ale power nie ten, szkoda :(

    Zdrufko
    Szymon