  • Data: 2010-06-04 11:12:56
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis pisze:
    > Zadowoleni jesteście? Warto sie w to pakować? Rdzewieje jak stary kadet?
    > Silnik 3.0 X30XE, jakies opinie? Olej połyka jak słynny 1.8 z astry?

    Nie ma wersji MV6 w BFL. Odpowiednik MV6 po liftingu ma silnik Y32SE.
    Olej bierze ale mało. Porównywałem do podobnego silnika w nowej Skodzie
    SuperB i bierze mniej.

    > Skrzynia automat, padaka jak multitronic z Audi A6 C5 czy bradziej
    > niezawodna?

    Skrzynia w wersji 4 bioegowej niezawodna, w 5 biegowej po 2002 roku
    bardziej komplikowana. Spec od skrzyń mówi że częściej tejue robi.

    > Zawieszenie? Co tam wogóle za konstrukcja jest? Drogie w remoncie?

    Zawieszenie klasyczne, koszty napraw standardowe.

    > Jakieś szczególne przypadłości tych aut? Problemy z elektryką? Wady
    > fabryczne?

    Kłania się Euro3 i duża wrażliwość na nieprawidłowości w emisji spalin.
    W wersji Y32SE są wstępne katalizatory które po 100 tys są wg ECU
    silnika trupami a wymiana to 4 tys zl za stronę bo występuje rura od
    razu z kompletem katalizatorów. W wersji 3 litrowej ich nie ma i
    problemu też.

    Tak jak ktoś napisał czujnik położenia wybieraka skrzyni pada po ok 10
    latach. Nowy oryginalny ok 900 zł. Naprawa jest bezsensowna bo wyżarte
    ścieżki.

    > Most ze szperą, domyślam się ze dużo radości sprawia ale jak się tym
    > poruszać zimą...

    Jak każdym innym ciężkim autem z napędem na tył. Myślenia nic nie zastąpi.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!