  • 41. Data: 2010-02-24 10:21:50
    Temat: Re: Olympus to go completely mirrorless!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Nie chce mi sie.
    >
    > Biegales z Olkiem robiac testy az milo. Sklerozy nie mam.

    Ano masz, bo po testach napisałem, że jest smętnie. Wystawiałem nawet
    żenujące sample, przez co zresztą grupowy jacek pajacek dostawał ataku.

    Ale bardziej żenująca jest myśl, że można cokolwiek robić dla obiadków.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2010-02-24 10:22:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/1002/10022303olympus43D
    SLR.asp

    Żeby mi tylko do pokrowca po Zenicie wlazł...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 43. Data: 2010-02-24 10:23:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-24 11:18:26 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Nie chce mi sie.
    >
    > Biegales z Olkiem robiac testy az milo. Sklerozy nie mam.

    Ja mam, ale pamiętam że Janko strasznie marudził na jakość fot. Ale nie
    wątpię, że skoro Ty nie masz sklerozy i rzucasz takimi oskarżeniami, to
    poświęcisz te 2 minuty życia i znajdziesz te cycate.

    de Fresz

  • 44. Data: 2010-02-24 11:18:41
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > Nie widac i zadne zdjecie tego nie zmieni :)

    Dyskusja z dogmatami wiary nie ma sensu. Tu jednak mamy do czynienia z
    faktami sprawdzalnymi - jeśli pokażę ostre zdjęcie - będzie to oznaczało, że
    jednak cos widziałem ustawiając ostrość.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 45. Data: 2010-02-24 11:22:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > Dyskusja z dogmatami wiary nie ma sensu. Tu jednak mamy do czynienia z
    > faktami sprawdzalnymi - jeśli pokażę ostre zdjęcie - będzie to
    > oznaczało, że jednak cos widziałem ustawiając ostrość.

    Przy okazji podepnij do tego samego mieszka G1
    i napisz jak wypadlo porownanie.

  • 46. Data: 2010-02-24 12:08:15
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    > Przy okazji podepnij do tego samego mieszka G1
    > i napisz jak wypadlo porownanie.
    >[...]

    Porównania nie będzie, bo jak już pisałem - nie mam G1. Nie oceniam, na
    którym lepiej widac - protestuję przeciw tezie, że w wizjerze lustzranki
    cyfrowej nic nie widać.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 47. Data: 2010-02-24 12:56:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Porównania nie będzie, bo jak już pisałem - nie mam G1. Nie oceniam, na
    > którym lepiej widac - protestuję przeciw tezie, że w wizjerze lustzranki
    > cyfrowej nic nie widać.

    A ja protestuje przeciwko pomijaniu kontekstu i czepianiu sie slowek ;)

  • 48. Data: 2010-02-24 13:43:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał
    rorless/

    > No i pojawiło się oficjalne dementi:
    >
    > http://www.dpreview.com/news/1002/10022303olympus43D
    SLR.asp

    No i cała dyskusja w p***u ; )

    adam

  • 49. Data: 2010-02-24 16:15:21
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-02-24 01:12, dominik pisze:
    > (...)
    > Osobiście wolałbym brak AA zdecydowanie, ale nie liczę na to w
    > uniwersalnym aparacie niestety :( Tak samo jak nie liczę na matrycę b&w.
    > (...)

    Podobno poprawili ten filtr w nowym e-PL1 (w stosunku do E-P1/2)

    bardziej skuteczniejszą redukcję mory (w jpg'ach) cedując na procesor TruePic V+

    No, szczerze jestem ciekaw jak to wyszło.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 50. Data: 2010-02-24 17:15:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz Jakubowski pisze:

    > Podobno poprawili ten filtr w nowym e-PL1 (w stosunku do E-P1/2)

    Poprawili go już w penie i sześćsetce. Ale wciąż za mało. Ale ciekawe
    czy w tanim penie jest dużo lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/