    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olympus E-P1 - opinie
    Date: Sat, 06 Mar 2010 21:22:13 +0100

    Użytkownik Marek napisał:
    > Ja nie wiem jak się wyłącza dźwięk "migawki" i jak się wyłącza ekran LCD
    > (czy jest taka możliwość).

    Ty się módl, żeby Ci sie ten dźwięk nigdy nie wyłączył :-) Nie mam
    Olympusa, tylko podobnego formatu Panasonica G1. U mnie i u Ciebie jest
    prawdziwa migawka i to ona tak klapie. Tu nie potrzeba takiego gadżetu,
    jak w komórkach, potrzebujących dodatkowego mlaśnięcia migawki z
    głośniczka.
    No chyba że Olympus dodał jeszcze jakieś ekstra efekty dźwiękowe. Tego
    nie wiem ale nie sądzę, żeby chcieli robić jeszcze głośniejszą migawkę,
    niż jest.
    Maciek