    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olek XZ-1 jednak kiepski w sekwencjach filmowych
    Date: Sat, 4 Jun 2011 15:22:00 -0500

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:isdprm$t2c$3@news.onet.pl...
> [...]
    elated

    > Większość af nie do pracy firmowej kiepsko pracuje. AF po prostu wyłącza
    > się (w olku też można, choć wyjątkowo wrednie ten proces przebiega).
    > Inna sprawa, że w XZ1 film jest kiepski w ogóle (rozmemłany mocno).

    Wiesz, kręciłem sporo sekwencji filmowych w G9 i muszę powiedzieć
    że nie zwracałem uwagi na coś takiego. Nie wiem czy to wina tej
    dużej rozdzielczości 720P czy coś innego, ale w G9 te filmy ładniejsze są.
    Za to fotografie robi bezbłędne... tu się z Tobą zgadzam w 100%.

    Zastanawiam się właśnie czy to jest problem wrodzony i nieuchronny
    w tego typu aparatach czy wina leży po stronie trochę niedopracowanych
    firmware - w końcu ta obsługa HD dopiero w tym roku wchodzi w nowych
    modelach aparatów - G11 jeszcze tego nie miał, G12 jako pierwszy ma.
    Olek XZ-1 też jest niejako pierwszą wersją w swojej serii - może nowsze
    wersje, następne modele będą lepsze?

    Zastanawiam się właśnie czy nie powinienem jeszcze ten sezon wakacyjny
    ponurkować ze swoim starym G9 i wstrzymać się z zakupem aparatu do
    przyszłego roku... Może Olek wypuści XZ-2 z lepszym video, może nawet 1080P?