    From: "kurdybanek" <k...@n...plt>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olek OM-D E-M5
    Date: Thu, 9 Feb 2012 11:26:12 +0100

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:jh03os$l9v$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy tu już nie wypada pisać o nowościach? ;-)
    >
    > Olek wczoraj pokazał swojego nowego topowego bezlusterkowca, aparat o
    > bodaj jednej z najgłupszych nazw w historii fotografii.
    >
    > W skrócie:
    > - stylizacja retro nawiązująca do legendarnej ponoć linii OM
    > - 16 MPx
    > - wbudowany EV 1.6 MPx
    > - uszczelniony
    > - ruchomy ekran
    > - dwa pokrętła
    > - lampa dołączana
    > - opcjonalny dwucześciowy grip
    > - cena 1000 ojro body, 1300 w kicie 12-50

    Sama specyfikacja przeciętna, puszka jak każda.
    Jest za to parę ciekawych koncepcji od dawna proszących się o rozwinięcie w
    cyfrówkach. Np. stabilizacja obrazu na matrycy widoczna także w EVF,
    śledzący AF, stabilizacja matrycy względem wielu osi, superszybki AF (przy
    przetwarzaniu rzędu 240 klatek na sek) i parę innych. Część tych możliwości
    przydałay mi się bardzo na codzień, ale wpierw trzeba zobaczyć jak to
    zaimplementowano.