  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olek E-P2 - juz oficjalnie
    Date: Fri, 6 Nov 2009 14:31:07 +0100

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Też nie do końca - ot, popatrz choćby na ostatnie zamieszanie z datą
    > ogłoszenia E-P2. Zresztą u nich tak naprawdę jest dość mało rumorsów w
    > stosunku do pozostałej treści.

    No fakt, ostatnio to jakby katalog on-line 4/3 - gdzie kupić, gdzie taniej,
    gdzie review...

    > Tzw. kontrolowane przecieki, to dość niebezpieczna broń i może się dość
    > łatwo obrócić przeciwko firmie jej używającej. Załamanie sprzedaży i
    > problem z czyszczeniem magazynów, niespodziewane ruchy konkurencji - to są
    > realne zagrożenia.

    To prawda, tyle, że mimo pozornej wszechobecności internetu informacje jakoś
    nie rozprzestrzeniają się tak sprawnie jakby się mogło wydawać.
    Być może większość potencjalnych nabywców jednak nie odbiera tego kanału na
    tyle sprawnie aby miało to zdecydowany wpływ na głosowanie portfelem.
    Sam mam dwa takie przykłady - ludzi korzystających regularnie z internetu.
    Jeden sprzedaje mi newsa ; ) o E-P2 bez świadomości istnienia E-P1. Drugi
    parę miesięcy po ustabilizowaniu się koncepcji m4/3 dowiaduje się ode mnie,
    że jest coś takiego.

    adam