  • 1. Data: 2010-12-25 22:49:00
    Temat: Okulary LCD - standardy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam.
    Czy wynalazki stosowane w telewizorach "3D" - Sony, Panasonica,
    Samsunga itede - są kompatybilne:
    - ze standardem NVidii używanym w komputerach
    - ze sobą :) (a jeśli tylko niektóre wybiórczo, to które).

    Chodzi oczywiście o kompatybilność sterowania na poziomie podczerwieni,
    czyli czy okulary odbiorą i prawidłowo rozpoznają sygnał z "nieswojego"
    nadajnika, nie o złącze i pinologię nadajnika!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2010-12-26 12:56:25
    Temat: Re: Okulary LCD - standardy
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    >   Czy wynalazki stosowane w telewizorach "3D" - Sony, Panasonica,
    > Samsunga itede - s kompatybilne:
    > - ze standardem NVidii u ywanym w komputerach
    > - ze sob :) (a je li tylko niekt re wybi rczo, to kt re).

    Zgaduje w ciemno, ze zaden producent nie odpusci mamony plynacej ze
    sprzedazy akcesoriow w tak glupi sposob, jak nieopatrznie pozostawiona
    kompatybilnosc z czymkolwiek na rynku.

    Oczywiscie - zdazaja sie niedopatrzenia:
    http://hdtvmania.pl/2010/05/07/okulary-3d-panasonica
    -i-samsunga-sa-kompatybilne-po-odwroceniu
    ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-12-26 19:54:17
    Od: "Maltanczyk" <m...@i...pl>

    Mam ten sam problem . Jak dot?d wydawa3o mi sie, ?e grupy news to rzetelne
    ?ród3o fachowej wiedzy.

    Pozdrawiam, "Maltanczyk" (z blizej nieokreslonego ksiezyca Jowisza)

  • 4. Data: 2010-12-29 23:02:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Dec 2010, Vituniu wrote:

    > Zgaduje w ciemno, ze zaden producent nie odpusci mamony plynacej ze
    > sprzedazy akcesoriow

    Cóż, tego się obawiam :>

    > Oczywiscie - zdazaja sie niedopatrzenia:
    > http://hdtvmania.pl/2010/05/07/okulary-3d-panasonica
    -i-samsunga-sa-kompatybilne-po-odwroceniu
    > ;)

    A dziękuję za namiar :D
    BTW: Komentator "Zgrabny" najwidocznie nie zdaje sobie sprawy, że przy
    w miarę nieskomplikowanym obrazie stereo niedoświadczona osoba
    ma problem z zajarzeniem że widzi "odwróconą przestrzeń" :D
    (wrażenie głębi jest, a że przedmioty "dalsze" zakrywają "bliższe"...
    drobiazg!)

    pzdr, Gotfryd