    From: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Okołoprogramistycznie - praca zdalna
    Date: Fri, 10 Dec 2010 17:07:16 +0100

    On Fri, 10 Dec 2010 09:15:32 +0100 ds <a...@e...pl> wrote:

    > Na jednej z grup wywiązała się dyskusja zachaczająca o tematykę pracy
    > zdalnej. Jestem mocno zaciekawiony jakie są wasze doświadczenia wtym
    > temacie. Chwalicie sobie taki rodzaj zarobku? Jakie są za i przeciw?
    >
    > Jestem na rozdrożu i zastanawiam się czy to dobry pomysł.

    Krótkoterminowo - całkiem niezły, na dłuższą metę nie.

    Zalety:
    * odpadają czas i koszty związane z dojazdem,
    * elastyczny czas pracy.

    Wady:
    * elastyczny czas pracy - i tak się trzeba zdyscyplinować; niby
    możesz wstać o 12 i pracować te 8 godzin, ale taki plan dnia
    jest dobry dla naćpanych studentów;
    * brak bezpośredniego kontaktu z żywym człowiekiem - poważny minus,
    zupełnie inaczej wyglądają rozmowy przez telefon, czy wymiana maili.

    Jeszcze jak sobie coś przypomnę, to napiszę.

    w.