  • Data: 2010-12-19 14:39:59
    Temat: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman W wrote:

    > Koderowi wystarczy.

    Projektantowi tez. Po co ci widziec twarz rozmowcy? Wystarczy wyslac mu
    maila z dokumentem projektowym. On odsyla maila z uwagami. Itp. itd.
    Widze, ze w Polsce spoleczenstwo dalej mysli stereotypowo. Jezdzijcie
    wszyscy do biura i stojcie w korkach. Wasz wybor :) Ja tam robie w domu
    i pracuje rzeczywiscie 8h. Nie trace czasu na durne dojazdy.