  • Data: 2012-01-18 13:44:37
    Temat: Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michał,

    > IMHO jeszcze fajniejszy jest MSP430FG4618/F2013 Experimenter Board.
    > Tylko ani on, ani MSP430FR5739 nie kosztują normalnie 4,3$..

    Ale może już wystarczy? To, co mam teraz, to już i tak o wiele za dużo
    jak na moją siwą głowę :(

    Dzięki pomocy dobrych ludzi mam już nawet Booster Packa z łącznością
    bezprzewodową (dotykowego się nie udało wysępić), mikrokontrolerów
    mogę uzywać zamiast kastanietów a z kurierami i listonoszem niedługo
    będę po imieniu ;)

    Przy okazji dość mocno odchudziłem portfel :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl