  • 61. Data: 2016-12-22 11:52:42
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 10:40:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > no
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Klimatyzacja

    Jak sam widzisz, nawet wiki wskazuje ze definicje są różne. Przy czym sugeruje że są
    definicje lepsze i gorsze.

    > którzy to?

    No jak widać ty należysz do tych co milcząco zakładają że coś co producenci
    samochodów nazywają klimatyzacją zawsze zawiera elektryczną grzałkę kiedy to nie jest
    prawda.

    I nie jest winą ludka że nazywa klimatyzacją cos co nazwane jest tak przez producenta
    samochodu.

    Ergo: Twoje założenie że każda klima ma grzałkę i twój rozmówca ma te sama definicje
    jest błędne i prowadzi do płytkich przekomarzań w internecie.

  • 62. Data: 2016-12-22 12:12:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >
    >Jak sam widzisz, nawet wiki wskazuje ze definicje są różne. Przy czym
    >sugeruje że są definicje lepsze i gorsze.

    Jak sam widzę nie radzisz sobie z czytaniem, definicja z
    wiki:"Klimatyzacja - proces wymiany powietrza w pomieszczeniu, mający na
    celu utrzymywanie zadanych warunków klimatycznych"

    >No jak widać ty należysz do tych co milcząco zakładają że coś co producenci
    >samochodów nazywają klimatyzacją zawsze zawiera elektryczną grzałkę kiedy
    >to nie jest prawda.

    Wskażesz gdzie tak uważam?

    >Ergo: Twoje założenie że każda klima ma grzałkę

    Ergo: masz poważne problemy z rozumieniem słowa pisanego.

  • 63. Data: 2016-12-22 13:15:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 10:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > A nie mylisz klimatyzacji ze schładzaniem, czasem?

    Mam climatronic i zawsze jest ON, jedyne co widzę to nagły skok
    temperatury (słychać że klima się odpala) dopiero po przejechaniu paru
    km. Wcześniej działa farelek i robi się ciepło ale to nie klima.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 64. Data: 2016-12-22 13:19:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 11:52, s...@g...com pisze:
    > Ergo: Twoje założenie że każda klima ma grzałkę i twój rozmówca ma te sama
    definicje jest błędne i prowadzi do płytkich przekomarzań w internecie.

    Od razu mówię że technicznie się na tym nie znam, przedstawiam tylko
    swoje wrażenia z auta oraz to co wyczytałem w necie.

    ps. Mam dogrzewanie elektryczne w aucie, climatronic który czuć że się
    odpala po jakimś czasie (nagły wzrost ciepłego powietrza, dodatkowe
    odgłosy z przodu auta, jak dla mnie to wtedy odpala się dopiero klima)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 65. Data: 2016-12-22 13:47:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-12-22 o 10:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Mam climatronic i zawsze jest ON

    ON nie wystarczy, cza wlaczyc defrosta. Jak sie ma :-)

  • 66. Data: 2016-12-22 13:52:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 13:47, Ghost pisze:

    > ON nie wystarczy, cza wlaczyc defrosta. Jak sie ma :-)

    A dokładniej :)
    http://oge-market.com/Img.ashx?Id=3482
    Mam taki, jak by co :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 67. Data: 2016-12-22 16:01:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >A dokładniej :)
    >http://oge-market.com/Img.ashx?Id=3482
    >Mam taki, jak by co :)

    co sie dzieje jak nacisniesz w zamrozonym aucie tego maxa? sprezarka sie nie
    wlacza?

  • 68. Data: 2016-12-22 16:29:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A nie mylisz klimatyzacji ze schładzaniem, czasem?

    Nie myli.
    W samochodach ogrzewanie mial nawet maluch, a za klimatyzacje trzeba
    doplacic.
    Klimatyzacja w samochodzie sluzy do chlodzenia.

    Moze jak juz elektryki powstana, to sie zmieni, choc patrzac na ten
    norweski boom Tesli to nie szybko - samochod ogrzewanie ma w
    standardzie, wszyscy o tym wiedza :-)

    J.

  • 69. Data: 2016-12-22 18:21:00
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2016 o 16:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > co sie dzieje jak nacisniesz w zamrozonym aucie tego maxa? sprezarka sie
    > nie wlacza?

    Nie wiem, wentylatory na maxa, nagrzewnica elektryczna działa, szyby
    przód i tył są włączone na grzanie i zdecydowanie szybciej grzeje a czy
    sprężarka działa? bardzo możliwe że tak bo w 5 min jest ciepło w aucie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 70. Data: 2016-12-22 19:59:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 09:57, J.F. pisze:

    > Hm, ostatnia szybe zmienialem lata temu, ale nordglass byl wtedy
    > przyzwoity.

    Mojej właśnie się trzecia zima zaczyna
    Wymiana w ramach ubezpieczenia "autoszyba" była. Szkoda że nie
    wiedziałem że Nordglass to taki kompletny syf. Szyba o chyba na wyrost
    powiedziane skoro trójkątna skrobaczka plastikowa ją porysowała.
    Staram się teraz używać tylko i wyłącznie gumy bo to miękkie jak
    plastelina. Ale już mi zaczynają przeszkadzać odbłyski po licznych
    dziurkach - ten efekt piaskowania który miałem w 9 letnim oryginale.
    Jak można takie guano robić, miękkie i zniekształcające obraz? Dedykacja
    producenta do "Teraz polska" czy jak?

    --
    Irokez