  • 71. Data: 2016-12-22 20:03:57
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 08:47, viktorius pisze:

    > No i masz zimną część wysoko na elewacji, to i dobrze działa. Ogrzewana
    > przepływającym powietrzem z wentylatora.
    > W samochodzie jest nisko, narażone na natrysk wody z kałuzy albo wodną
    > mgiełkę z poprzedzającego pojazdu. Zamarznie w mgnieniu oka.

    No daj spokój victorius albo się doucz.
    Znajdź mi klimę w samochodzie bez czujnika oszronienia, który wyłącza po
    prostu sprężarkę poniżej pewnej temperatury (np. w Lagunie II robi to
    przy 2 stopniach a załącza przy 6 stopniach).

    --
    Irokez

  • 72. Data: 2016-12-22 20:29:13
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2016 o 08:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Dobrze, że moje auto o tym nie wie.

    Z instrukcji obsługi auta:

    Klimatyzacja
    Wskazówka: Układ klimatyzacji działa
    wyłącznie wówczas, gdy temperatura
    otoczenia jest wyższa niż 4°C

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 73. Data: 2016-12-22 20:30:34
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2016 o 16:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > co sie dzieje jak nacisniesz w zamrozonym aucie tego maxa? sprezarka sie
    > nie wlacza?

    Z instrukcji obsługi:

    Odmrażanie i odparowywanie
    szyby przedniej

    Naciśnij przycisk odmrażania i
    odparowywania szyby przedniej.
    Powietrze z zewnątrz będzie
    wprowadzane do wnętrza pojazdu.
    Klimatyzacja jest włączana automatycznie.
    Dopóki rozprowadzanie powietrza będzie
    ustawione w tym położeniu, nie można
    wybrać recyrkulacji powietrza.
    Prędkość dmuchawy i temperatura
    regulowane są automatycznie i nie można
    ich ustawić ręcznie. Dmuchawa jest
    ustawiona na wysoką prędkość a
    temperatura na HI.
    Gdy wybrane jest odmrażanie i
    odparowywanie szyby przedniej,
    ogrzewanie szyb automatycznie się włączy
    i po krótkim czasie wyłączy.
    Aby powrócić do trybu auto, naciśnij
    przycisk AUTO.

    I już wiemy jak to wszystko działa.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 74. Data: 2016-12-22 21:26:39
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 12:12:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak sam widzę nie radzisz sobie z czytaniem, definicja z
    > wiki:"Klimatyzacja - proces wymiany powietrza w pomieszczeniu, mający na
    > celu utrzymywanie zadanych warunków klimatycznych"

    > Wskażesz gdzie tak uważam?

    > Ergo: masz poważne problemy z rozumieniem słowa pisanego.

    LOL.
    o3e5e7$sh$...@n...chmurka.net.
    Tu sie zaczęło Twoje niezrozumienie tematu.

    Ujmę to tak: Zmuś klimatyzacje w moim aucie aby grzała nie korzystając z ciepła
    silnika. Tylko aby grzała napędzana samym napędem mechanicznym.

    Albo przeczytaj ze zrozumieniem kawał tego watka.

    Alternatywnie, udowodnij że samochody które mogą grzać klimatyzacją są relatywnie
    popularne, powiedzmy powyżej 50% populacji aut z klimą.

    Z mojej strony EOT.

  • 75. Data: 2016-12-22 21:45:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 22, 2016 at 7:58:58 PM UTC+1, Irokez wrote:
    Szkoda że nie
    > wiedziałem że Nordglass to taki kompletny syf. Szyba o chyba na wyrost
    > powiedziane skoro trójkątna skrobaczka plastikowa ją porysowała.

    Mosiezna skrobaczka jest znacznie lepsza, te miekie z gumy/tworzywa sa badziewne, bo
    piasek sie w nie wbija i rysuje szyby

    WS

  • 76. Data: 2016-12-22 22:02:53
    Temat: Vereiste Autoscheibe: Ein paar eisfreie Loecher reichen nicht
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak to robią Niemcy (też nieprosto):
    www.zeit.de/mobilitaet/2016-12/vereiste-autoscheibe-
    eis-eiskratzen-aufwand

  • 77. Data: 2016-12-22 22:39:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Szkoda że nie
    >
    > Mosiezna skrobaczka jest znacznie lepsza, te miekie z gumy/tworzywa sa
    > badziewne, bo piasek sie w nie wbija i rysuje szyby

    Własnie patrzyłem ostatnio na taka w jakims markecie i jakos nie mogłem sie
    przemoc majac wrazenie ze własnie mosiezna porysuje szybę.
    Może na próbe jednak kupie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 78. Data: 2016-12-22 23:06:42
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 12:12:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Ujmę to tak: Zmuś klimatyzacje w moim aucie aby grzała nie korzystając z
    >ciepła silnika. Tylko aby grzała napędzana samym napędem mechanicznym.

    Właśnie tak działa defrost, misiu.

    >udowodnij że samochody które mogą grzać klimatyzacją są relatywnie
    >popularne, powiedzmy powyżej 50% populacji aut z klimą.

    Czyli jednak istnieją? Zdecyduj się misiu, co chcesz napisać.

    >Z mojej strony EOT.

    pl.misc.samochody ciągle w czołówce nasycenia analfabetami nie trzymającymi
    kupy z własnymi wypowiedziami :-)

  • 79. Data: 2016-12-22 23:07:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    W dniu 22.12.2016 o 08:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Z instrukcji obsługi auta:

    Mojego?

    >Klimatyzacja
    >Wskazówka: Układ klimatyzacji działa
    >wyłącznie wówczas, gdy temperatura
    >otoczenia jest wyższa niż 4°C

    No i masz sprzeczność wewnętrzną w instrukcji, porównaj z drugim cytatem
    jaki w wątku podałeś.

  • 80. Data: 2016-12-22 23:11:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    W dniu 22.12.2016 o 16:01, Ghost pisze:

    >I już wiemy jak to wszystko działa.

    Niekoniecznie w liczbie mnogiej, bo ja wiem, nie jestem przekonany czy Ty
    wiesz :-)