  • 1. Data: 2016-12-20 21:33:13
    Temat: Co z tą akcyzą?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Próbowałem dzisiaj znaleźć coś pewnego na temat stawek, współczynników itp,
    ale na stronach MinFin nic nie widzę, a w sieci różne wersje.
    Kwoty bazowe wszędzie niby takie same, ale co ze współczynnkiem utraty
    wartości?

    Będzie rzeźnia dla starszych z większym litrażem, czy nie będzie?

    Od paru miesięcy szukam czegoś w wieku 10 lat i między 2500 a 3500 ccm i
    wybrzydam, ale może... trzeba się pospieszyć?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2016-12-20 21:36:40
    Temat: Re: Co z tą akcyzą?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-20 o 21:33, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Od paru miesięcy szukam czegoś w wieku 10 lat i między 2500 a 3500 ccm i
    > wybrzydam, ale może... trzeba się pospieszyć?

    Tyle co tutaj tylko znalazłem
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/zmiany-w-akcyzie-prz
    yjete-przez-senat/cxkrcf

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-12-20 22:14:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To pytaj nie o akcyzę, a o stawki OC ;-)

    -----

  • 4. Data: 2016-12-20 22:26:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 22:14:45 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > To pytaj nie o akcyzę, a o stawki OC ;-)
    >

    > -----

    No nie wiem. Wg tych popierdolonych stawek za auto z 2005 roku z silnikiem
    3.3 zapłacę ok. 12 tys. akcyzy. Tzn nie zapłacę, bo go nie kupię.
    To mimo wszystko inna skala problemu niż kilkaset złotych podwyżki OC.

    W każdym razie pytanie dotyczy akcyzy...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2016-12-20 22:33:43
    Temat: Re: Co z tą akcyzą? Zenek gardłował.
    Od: "Victor" <l...@c...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem. Wg tych popierdolonych stawek za auto z 2005 roku z silnikiem
    > 3.3 zapłacę ok. 12 tys. akcyzy. Tzn nie zapłacę, bo go nie kupię.

    Zenek gardłował, że kupisz i nie zapłacisz akcyzy, bo Zenek gardłował,
    że akcyzę zapłaci sprzedający.

  • 6. Data: 2016-12-20 22:45:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie. Jak przetrzymac niemieszka to spusci o akcyze. Oni tez tam placa
    ubezpieczenie, przeglady robia, opony na zime zmieniaja. A samochod jak jest do
    sprzedania i nie ma kupca to jest warty tyle co na zlomie.

  • 7. Data: 2016-12-20 23:46:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 22:26:52 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > To mimo wszystko inna skala problemu niż kilkaset złotych podwyżki OC.
    >
    > W każdym razie pytanie dotyczy akcyzy...

    Za to jak podrożeją rozbite czy spalone wraki (byle pole numerowe było
    nieruszone)...

  • 8. Data: 2016-12-21 00:04:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zastanawiające z tym OC, czytam że poszaleli zupełnie.
    Od lat mam max zniżki, w zeszłym płaciłem o ile pamiętam 615, teraz 643,
    w InteRisk. Jakoś nie widzę tragedii. Podwyżki dotyczą nowych ubezpieczeń?

    I.

  • 9. Data: 2016-12-21 00:50:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 23:46:36 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Za to jak podrożeją rozbite czy spalone wraki (byle pole numerowe było
    > nieruszone)...

    No wiesz, gdyby zacząć przeciwdziałać wprowadzaniu do obrotu rozbitków i
    "szczepanów" jako "w 100% bezwypadkowych", to byłoby działanie realnie
    podnoszące bezpieczeństwo i przynoszące jakiś pożytek - wyobrażasz sobie,
    że władzuchna coś takiego robi...?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2016-12-21 01:19:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze wladzuchna najpierw wymusi respektowanie przepisow ktore juz sa a nie wprowadza
    nowe. Trzeba sie zatrzymac jak chce sie skorzystac z zielonej strzalki a prawie nikt
    sie nie zatrzymuje. Jak gdzies jest 40 to prawie nikt tyle nie jedzie tylko szybciej
    itd. Jak ucywilizuja kierowcow zeby jezdzili zgodnie z przepisami to zadne nowe
    przepisy nie beda potrzebne. Chyba ze 80% wypadkow wtedy beda robily samochody
    zmontowane z kilku. Jak na egzaminie na pj przy ograniczeniu da sie jechac 30 to
    znaczy ze sie da jak sie ma pj. Jak komus przepisy nie pasuja to juz na egzaminie
    powinien pojechac po swojemu.