  • Data: 2016-12-21 16:19:28
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 12:26:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Ze tak sie ciutke wetkne w dyskusję:
    Nie tylko ford/motorcraft robi takie szyby.
    Ostatnio musiałem takową wymienić i okazało sie że dali mi jakas saloglas czy coś. I
    jej druciki wyglądają troche inaczej niż z tej fabrycznej.

    Tak że warto zaznaczyć że wasze/nasze doświadczenia nie odnoszą się do jednego i tego
    samego przedmiotu bo takie szyby są robione pewnie w paru rodzajach w zależności od
    producenta.