  • Data: 2023-11-03 02:20:29
    Temat: Re: Ogranicznik prądowy USB
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Wygląda, że przyoszczędzili na układzie ładowania i idzie na prosto w
    > ogniwo.

    Poważnie? 5 V w li-po pchają?

    Tzn. widziałem coś takiego w chińskiej latarce, ale podobno to jest w tym
    przypadku bezpieczne, bo baterie są tak nędzne, że nawet wybuchnąć nie
    potrafią (jakaś chińska podróbka chińskiej podróbki). Nie wiem na ile to
    prawda, zdaje się że RoMan tu kiedyś pisał (bo wątek tu o tym wrzuciłem
    parę lat temu).

    --
    Jaki jest najlepszy sposób na katar?
    - Dwie tabletki Laxigenu i strach kichnąć...