  • 31. Data: 2019-04-30 22:08:21
    Temat: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: ń <k...@t...sie>

    l'Antica Capitale (l'Antica Cracovia)
    ;-)

    -----

  • 32. Data: 2019-05-01 15:38:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wszystko zależy od tego, czego wymagasz od zlotu. Zloty zazwyczaj
    > trwają więcej niż jeden dzień i odbywają się na łonie przyrody.

    Te, na których ja bywam, zwykle trwają jeden wieczór i mimo tego są przez
    wszystkich nazywane zlotami. Ale niech będzie -- może być i złaz :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 33. Data: 2019-05-02 01:20:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    a...@w...pl pisze:

    > [ciap]
    >
    > wydrukuję to sobie i powieszę nad biurkiem :)

    Minęliście się ostatnio o włos... tj. godzinę?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 34. Data: 2019-05-09 13:31:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > W ferworze organizowania zlotu innej grupy wpadł mi do głowy trochę
    > szalony pomysł. Może nie spotka się z żadnym zainteresowaniem, ale
    > spróbować warto.

    No to co, chyba warto wrócić do tematu złazu?

    Co Warszawskie towarzystwo powiedziałoby na sobotę, 25 maja?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 35. Data: 2019-05-09 16:12:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    wowa wrote:

    > Się okazuje że to tajna grupa warszawska! Póki co, to my z RoManem
    > jesteśmy z interioru :)

    +1
    Pozdrawiam, Piotr

  • 36. Data: 2019-05-10 12:30:04
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > No to co, chyba warto wrócić do tematu złazu?
    >
    > Co Warszawskie towarzystwo powiedziałoby na sobotę, 25 maja?

    Mi pasuje.

    Adam

  • 37. Data: 2019-05-11 14:23:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > Mi pasuje.

    Zainteresowanie, widzę, póki co jest ogromne ;)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 38. Data: 2019-05-12 02:36:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 13:31, Queequeg pisze:
    > Co Warszawskie towarzystwo powiedziałoby na sobotę, 25 maja?

    Chętnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 39. Data: 2019-05-12 22:34:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Queequeg <q...@t...no1> napisał(a):
    > No to co, chyba warto wrócić do tematu złazu?

    Warto :)

    > Co Warszawskie towarzystwo powiedziałoby na sobotę, 25 maja?

    W tej chwili jeszcze nie wiem, czy będę wtedy w Warszawie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 40. Data: 2019-05-12 23:21:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-05-01 15:38, Queequeg wrote:

    > Te, na których ja bywam, zwykle trwają jeden wieczór i mimo tego są przez
    > wszystkich nazywane zlotami. Ale niech będzie -- może być i złaz :)

    Ja do Warszawy daleko nie mam :-P

    W.

    P.S.
    niech kto weźmie ze sobą wykrywacze podsłuchów
    te Sowy z przyjaciółmi niepokoją mnie nieco
    ;-)

    Włodzimierz