  • 21. Data: 2019-04-27 22:43:50
    Temat: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 15:41:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > AC == Alternative City (?)

    Centralny punkt jak wiadomo jest ostatnio w Radomiu.

    J.

  • 22. Data: 2019-04-27 22:53:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Saturday, April 27, 2019, 9:55:43 PM, you wrote:

    > A jeśli się okaże że większość jednak jest z DC? ;)

    To niech sobie DC organizuje złaz i nie nazywa tego zlotem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2019-04-27 23:01:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 22:53:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Queequeg,
    >
    > To niech sobie DC organizuje złaz i nie nazywa tego zlotem.

    Dlaczego - dla nich złaz, dla reszty zjazd ... a moze i zlot :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-04-27 23:15:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Dlaczego - dla nich złaz, dla reszty zjazd ... a moze i zlot :-)

    Jeśli impreza przeciągnie się do późna, to trzeba pomyśleć
    o realizacji fly-back.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2019-04-28 21:14:47
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 21:55, Queequeg pisze:
    > My też się kiedyś spotkaliśmy -- w sklepie komputerowym na Poznańskiej
    > (nie pamiętam nazwy, może Znak?), nagrałeś mi EPROMa:)

    Tak było:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2019-04-28 21:24:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 11:25, Mirek pisze:
    > Formuła "oderwania się od lutownic" i rozmawianie z elektronikami o
    > wrzodach i polityce?

    Co prawda to nie p.r.chomor-I, ale tax mi się przypomniał:
    Trzech informatyków w barze rozmawia oczywiście o komputerach. W końcu
    jeden wyłamuje się i mówi:
    - Cholera, zawsze gadamy o tych kompach - może tym razem porozmawiamy
    o czymś innym? Na przykład... hmm.. o dupach!
    Pozostali dwaj spojrzeli na siebie i zapanowała niezręczna cisza... Po
    chwili jeden wypalił:
    - Moja karta graficzna jest do dupy!

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2019-04-29 12:21:24
    Od: a...@w...pl

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 16:34:02 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    [ciap]

    > Chyba nawet sam proponowałem, to były czasy, gdy był tu aktywny Marek
    > Dzwonnik i Andrzej Kamieniecki. Nigdy ich osobiście nie spotkałem, a
    > wiele wnosili wiedzy w tej grupie.

    [ciap]

    wydrukuję to sobie i powieszę nad biurkiem :)

    Andrzej Kamieniecki

  • 28. Data: 2019-04-29 22:49:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > To niech sobie DC organizuje złaz i nie nazywa tego zlotem.

    A gdzie musi byc zlot zeby mogl byc nazywany zlotem?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 29. Data: 2019-04-29 23:17:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-29 22:49, Queequeg wrote:

    > A gdzie musi byc zlot zeby mogl byc nazywany zlotem?

    W Jasionce?
    ;-)

    W.

  • 30. Data: 2019-04-29 23:50:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    > A gdzie musi byc zlot zeby mogl byc nazywany zlotem?

    Wszystko zależy od tego, czego wymagasz od zlotu. Zloty zazwyczaj
    trwają więcej niż jeden dzień i odbywają się na łonie przyrody.

    Jeśli ekipa DC chce się spotkać w knajpie przy piwie, to nie będzie to
    zlot tylko spotkanie.

    --
    Best regards,
    RoMan