eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOgniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać? › Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
  • Data: 2017-03-19 03:18:03
    Temat: Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnocrh7m.bpf.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Taki fotopowielacz bardzo łatwo jest uniezdatnić. Wcale go nie trzeba
    > upuszczać, wystarczy mu fotonów wpuścić znacząco więcej niż jeden.

    Uuu... to krucho, w razie zastosowania, to tylko z dobrymi obostrzeniami...

    > To mu podobno może na trwałe wybić z głowy jakiekolwiek powielanie.

    No to sraka, żegnaj Gienia, kup se trąbkę do... (połączenie przerwane).

    > Nie, to zdecydownie nie jest urządzenie do takich zabaw. Natomiast co
    > do fotodiod, to gdyby się okazało, że chińskie lampki ogrodowe są na
    > nic, to może się przemogę (choć z trudem) i ich poszukam. Gdyby miało
    > to być kluczowe dla Projektu, wtedy całkiem darmo oddam (nie kosztują
    > takie pińć złotych).

    Dzięki :)
    Na razie czeka mnie złapanie weny na realizację... mi się przypomniało, jak
    przez nieuwagę, skasowałem w swoim Komodorku, całą dyskietkę. Jakimś cudem
    dowiedziałem się wcześniej, co się przy kasowaniu dzieje i po pierwszej,
    bardzo nieudanej próbie, gdzie zamiast wysłać bajty techniczne znakowo,
    wysłałem je liczbowo, jako łańcuchy znaków, zamazałem tym samym początek
    wpisu, który miałem uratować... Dwa tygodnie rozkminiania, co poszło nie
    tak. Nagle olśnienie i w pół godziny stosowny program został napisany i
    działał, jak należy. Przez ten czas dojrzewała koncepcja udoskonalenia
    programu i połączyłem olśnienie z tą koncepcją... dziś można powiedzieć,
    byłbym w stanie napisać dla Commodore prosty system plików, doskonalszy od
    oryginalnego. Pewien prosty wybieg może pomóc nieco uniezależnić się od
    świateł tła - konkretna częstotliwość migania, a po stronie odbiorczej obwód
    strojony i zmartwienie, by raczył przenieść zmianę współczynnika
    wypełnienia... (więc pewnie nie za wąski, by za dużo nie wyciął...).

    (C) Kabaret Neo-Nówka.