eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-05 14:05:00
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-03 02:04, k...@g...com wrote:

    > Sądzisz że będą za swoje upijali trzeźwych?

    Raczej że z pijanych pieszych (lub pasażerów) na siłę będą robili
    kierowców. Słowo przeciw dwóm mundurowym funkcjonariuszom zawodu
    zaufania publicznego - resztę sobie dopowiedz.

    Skoro w wyniku politycznego i medialnego zapotrzebowania na pijanych
    kierowców okazało się że ponad połowa z nich to rowerzyści, to sorry ale
    ja twojego optymizmu nie podzielam. Naprawdę sporo możliwości jest żeby
    dobrać z niewinnych jak będzie trzeba.

    Nie od dziś wiadomo, że w Policji liczą się tylko statystyki, a
    największą tragedią dla każdego komendanta byłoby, gdyby nagle
    przestępczość i wykroczenia w jego rewirze znacznie spadły.

    Shrek.