  • Data: 2018-01-04 14:50:40
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-04 o 14:11, Pszemol pisze:

    > I tu macie właśnie efekt ktorego dotyczy ta rozmowa.
    > Mały pobór prądu przez telefon: bateria działa, jakiś chwilowy pik
    > zapotrzebowania i bateria nie wydoli.
    > Podróbek baterii do mojego starego iPhone4 zapłaciłem 8 dolarów z wysyłką
    > wliczoną z Hong Kongu.

    Ale przecież takie problemy rozwiązuje się komunikatem i prawidłowym
    rozpoznaniem stanu baterii i zamknięciem systemu a nie
    zzzwwwoooolllnniieenniieemmm które być może wydłuży czas działania ale
    zrobi większe szkody uzytkownikowi LAGAMI. Wszak czas to pieniądz. :-)

    Tak jak pisałem wcześniej takie spowolnienie inni producenci stosują ale
    jest ono konfigurowalne przez użytkownika.
    Jak ktoś sobie nie życzy to nie stosuje. A jego sprzęt mimo braku prądu
    czy nagłego jego zaniku/skoku nie ulega uszkodzeniu.

    Pytanie nadal aktualne
    Co złego by się stało gdyby odgórnie nie zwolniono sprzętu? uległy by
    uszkodzeniu? To z troski o sprzęt czy to zwykłe bezczelne postarzanie
    produktu pod wyimaginowanym pretekstem?