  • Data: 2018-01-05 05:11:35
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    news:5a4e9a0a$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
    > Problem jest w tym, że Polska to nie Japonia gdzie pan się ukłoni,
    > przeprosi i przybiegnie z drugą sztuką, lub jak nie ma to wyśle na drugi
    > dzień do hotelu(!) kurierem.
    > Tutaj klient jest tylko po to aby zostawić kasę a potem może w podskokach
    > sp... zwłaszcza jeśli chodzi o serwis GSM. Wezmą Ci go wrzucą do kibla a
    > potem dostaniesz zwrot że zamoczyłeś. Jak trafisz na lepszy to wgrają soft
    > na nowo (co nie rozwiązuje mojego problemu).

    Podejrzewam, że w ogóle nie pokazałeś go w serwisie.
    Bo lagi typu 2-4 sekundy SĄ NIEMOŻLIWE!
    Bajki jakieś opowiadasz albo miałeś zepsuty telefon.

> [...]
    > bardzo często korzystam (w iOS niemożliwe), mogę wgrać na pamięć
    > urządzenia fotki od kumpla (w iOS niemożliwe) oraz to, że działa super z
    > moim radiem w samochodzie co jest również nieosiągalne dla iOS
    > (próbowałem, skończyło się na czarnym ekranie i ewentualnie kup każdą z
    > funkcjonalności osobno to BYĆ MOŻE zadziała) - głosowo podyktuję SMS
    > i wyślę, podyktuję gdzie ma zadzwonić, wyszukam gdzie stacja paliw w
    > googlach albo każę wytyczyć drogę do kina i się ładnie włącza nawigacja.
    > 5s tego nie potrafiło mimo męczenia go na różne sposoby.

    Pieprzysz takie głodne kawałki że się słuchać nie da...
    Blutooth nie działa z samochodowym radiem? A dlaczego?
    SMSa nie podyktujesz? A o Siri słyszałeś???
    A jak chcesz z map googla korzystać zamiast applowskich
    to wystarczy dociągnać z AppStore apka o nazwie GoogleMaps.
    I masz to co chcesz mieć - po co takie sztuczne problemy stwarzasz?