  • 131. Data: 2010-12-16 12:39:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 22:40:23 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Przeszkadzam Ci? To wypierdalaj! Żegnam...

    i to jest kwintesencja ścigaczowego stylu, o którym tu mówimy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2010-12-16 13:01:31
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Bartłomiej Kacprzaknapisal

    > Prosimy o odlaczenie sikacza od pl.rec.motocykle.

    nie wiem o jakiego sikacza chodzi, nie mam nic wspólnego taką stroną

    > Teraz wystarczy?

    Nie, bo nie mam wpływu na rzeczy na które nie mam wpływu ;)

    > BTW te iles tam tysiecy postow to liczysz razem z postami z precla?

    Nie wymieniałem żadnych postów, tylko tematy. Tematy na naszym forum w
    rzeczy samej nie mają żadnego związku z preclami.

    Człowieku ogarnij się. Tutaj jest pustynia jeśli chodzi o wymianę
    poglądów. 1500 postów w miesiącu w 100-150 tematach? Na prawdę myślisz, że
    to taka gratka dla łowców ruchu internetowego. Zejdź na ziemię ;)

    > W dupie masz nasze prosby nie?

    Mój stosunek do Waszych próśb jest lustrzanym odbiciem Waszego podejścia
    do mnie i moich wyjaśnień:) I właśnie dlatego jest to takie dla Was
    irytujące i dlatego tak dobrze się przy tym bawię :)

    > Powiedz to otwarcie, bo na razie niestety masz poziom grzybola tylko bez
    > bluzgow.

    Duch Grzybola ciąży nad całą tą dyskusją w które (może w końcu sami
    zauważycie) wpędziliście się bez sensu i nawet nie macie pomysłu jak z
    niej wybrnąć.

    > EOT

    To nie idziemy na rekord?;) Stary, zrobiliśmy już 10% miesięcznego ruchu
    na całej grupie!

  • 133. Data: 2010-12-16 13:19:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Chlopie no to zarzuc jakis temat, np. jak rozgrzewac motocykl w
    > chlodniejsze
    > dni - sam silnik czy razem z zawieszeniem, napedem itd?

    Robię co mogę. Czy dobrze odczytuję, że masz mi to za złe?

  • 134. Data: 2010-12-16 13:19:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Dec 2010 13:01:31 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Mój stosunek do Waszych próśb jest lustrzanym odbiciem Waszego podejścia
    > do mnie i moich wyjaśnień:) I właśnie dlatego jest to takie dla Was
    > irytujące i dlatego tak dobrze się przy tym bawię :)

    po raz kolejny pokazujesz, że jesteś tylko malutkim trollem.

  • 135. Data: 2010-12-16 13:20:47
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > Arninapisal

    > Mamy własne forum.

    > Dyskusja tutaj rzeczywiście mnie zadziwia ;)

    nawet nie rozumiesz do czego moje "zdziwiłbys się" sie odnosiło. A to
    tylko jedno zadanie ktore zresztą sam napisałes.

    Wybiórczo Kolego czytasz, wybiórczo odpowiadasz. Jak CI wygodnie.
    Nawet myslałem, żeby specjalnie dla Ciebie załozyc nowy watek i podac Ci
    kilka bardzo konkretnych zarzutów, tych samych jakie juz tu padły i
    ktore wiekszosc jednak rozumie. Ale znow powiesz, ze to tylko ujadający
    piesek, argumenty jakie by nie byly nie są merytoryczne a precla nie
    odłączysz bo nie. Mysle, że sam sobie juz wystawiłes świadectwo i nie
    musze Cie dalej pogrążac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 136. Data: 2010-12-16 13:23:19
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > i to jest kwintesencja Ĺ&#65533;cigaczowego stylu, o ktĂłrym tu mĂłwimy.

    Ale, ale... to napisał precel, a to jedynie wadliwie zacytowałem... ;)

  • 137. Data: 2010-12-16 13:32:02
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Wybiórczo Kolego czytasz, wybiórczo odpowiadasz. Jak CI wygodnie.

    Lustrzane odbicie o którym wspomniałem, choć i tak bardziej się przykładam
    od Was;)

    > Nawet myslałem, żeby specjalnie dla Ciebie załozyc nowy watek i podac Ci
    > kilka bardzo konkretnych zarzutów

    Po czym wraz z brygadą zrobilibyście powtórkę z obory, którą zrobiłeś
    m.in. Ty w tym wątku. Błyskotliwa idea.

> [...]
    > piesek, argumenty jakie by nie byly nie są merytoryczne a precla nie
    > odłączysz bo nie. Mysle, że sam sobie juz wystawiłes świadectwo i nie

    Na tym etapie już nie chodzi o żadną merytorykę. Teraz to tylko małpia
    złośliwość. Fakt, skutecznie zniechęciłeś mnie przynajmniej do jakiegoś
    dogadywania się i odłączania czegokolwiek. A świadectwo sam wystawiłeś i
    sobie i preclom zamieniając jednej z niewielu ostatnio sensownych wątków
    tutaj we wzajemne obrzygiwanie się. I nie pogrążasz mnie tylko siebie
    swoimi bezmyślnymi próbami wmówienia wszystkim że jest inaczej.

  • 138. Data: 2010-12-16 13:32:57
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > po raz kolejny pokazujesz, Ĺźe jesteĹ&#65533; tylko malutkim trollem.

    Eee, nie takim małym;) Stary, ja tu rozkręcę wątek roku i idę na "pióro
    wszechczasów" na grupie;)

  • 139. Data: 2010-12-16 13:42:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Dec 2010 13:32:57 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > mastinapisal

    > Eee, nie takim małym;)

    to tylko tobie się tak wydaje

  • 140. Data: 2010-12-16 13:45:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > tutaj we wzajemne obrzygiwanie się. I nie pogrążasz mnie tylko siebie
    > swoimi bezmyślnymi próbami wmówienia wszystkim że jest inaczej.

    Weź już stąd wypierdalaj... chłopcze jebany...

    --
    Grzybol