  • 121. Data: 2010-12-16 12:07:08
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 13:02, Lovtza pisze:

    > Nawet rosyjski masz fatalny...;)

    Bo ruskich to ja zjadam na sniadanie, a nie dyskutuje sie z jedzeniem!

    > Chyba sobie jaja robisz :)

    dzizas, w koncu zes zauwazyl.

    > Ale dlaczego zakłądasz, że Twój styl, to jedyny słuszny styl?

    Nie zakladam i tak nie twierdze. W innym watku napisales 'nie
    odlaczymy'. Trza bylo od razu napisac 'mamy w dupie co myslicie i
    mozecie nam naskoczyc'. Byloby krotko, zwiezle i na temat :)

    > Super precele, to nie, ale ten animator mi się nawet podoba ;)

    No nie kryguj sie jak panienka. Nie wazne jak, wazne zeby gadali.

    > Niektórzy tutaj na prawdę są śmieszni. Najpierw robicie oborę, a potem z
    > ubolewaniem wrzucasz wywody o braku poważnej rozmowy...:)

    Dupa tam, po prostu czytalem wczesniejsze wypowiedzi.

    zdrowia!
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 122. Data: 2010-12-16 12:09:37
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    Chciales oficjalnego maila.
    Prosze:

    Prosimy o odlaczenie sikacza od pl.rec.motocykle.

    Teraz wystarczy?

    BTW te iles tam tysiecy postow to liczysz razem z postami z precla?

    W dupie masz nasze prosby nie?
    Powiedz to otwarcie, bo na razie niestety masz poziom grzybola tylko bez
    bluzgow.

    EOT

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 123. Data: 2010-12-16 12:13:00
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > No tutaj jesteś już żałośnie śmieszny;) Nie mamy problemów ani z zapełniem
    > strony, ani z życiem forum (przypominam - 46 tysięcy tematów, bez pomocy
    > precli).

    Zaintrygowałeś mnie. Aż się tam zapiszę, a co! Tu faktycznie często wieje
    nudą. Dziwię się, że zamiast otwierać okna i wpuścić trochę świeżego
    powietrza, to niektórzy tutejsi "bywalcy" uszczelniają swój zamknięty pokój
    dodatkowym silikonem.

  • 124. Data: 2010-12-16 12:17:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chciales oficjalnego maila.
    > Prosze:
    >
    > Prosimy o odlaczenie sikacza od pl.rec.motocykle.

    W sensie, że ja też?

  • 125. Data: 2010-12-16 12:20:18
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 13:17, Marcin N pisze:

    > W sensie, że ja też?

    Ty nie!
    Ej, nie wiem jak bedzie z ta rejestracja bo probowalem se zalozyc konto
    na tym preznie dzialajacym forumie i co? I DUPA. Ta nazwa użytkownika
    została zakazana. A chcialem zgodnie z prawda wpisac 'precel'.
    Czuje sie dyskryminowany !

    pozdr
    newrom

  • 126. Data: 2010-12-16 12:21:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > nudą. Dziwię się, że zamiast otwierać okna i wpuścić trochę świeżego
    > powietrza, to niektórzy tutejsi "bywalcy" uszczelniają swój zamknięty pokój

    Chlopie no to zarzuc jakis temat, np. jak rozgrzewac motocykl w chlodniejsze
    dni - sam silnik czy razem z zawieszeniem, napedem itd?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 127. Data: 2010-12-16 12:26:56
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > dzizas, w koncu zes zauwazyl.

    Dobrze jest, chyba idziemy na rekord;) Ktoś kompetentny jest w stanie
    sprawdzić, czy jakiś wątek miał w tym roku więcej postów?:)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 128. Data: 2010-12-16 12:27:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 13:21, AZ pisze:

    > jak rozgrzewac motocykl w chlodniejsze
    > dni - sam silnik czy razem z zawieszeniem, napedem itd?

    BYŁO!
    Sprawdz se w guglu!

    pozdrawiam serdecznie
    newrom forowicz sikacz.pl

  • 129. Data: 2010-12-16 12:30:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 13:26, Lovtza pisze:

    > sprawdzić, czy jakiś wątek miał w tym roku więcej postów?:)

    Po lewej stronie na sikacz.pl jest 'temat miesiaca', ale musialbym
    sprawdzic czy aby nie ma tam 'temat roku' (jesli nie ma to moznaby
    napisac petycje do wladz tego portalu zeby wprowadzono taka
    funkcjonalnosci!).

    pozdrawiam
    newrom

  • 130. Data: 2010-12-16 12:32:13
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" chyba się zagalopował:

    > Prosimy o odlaczenie sikacza od pl.rec.motocykle.

    Hola, hola!!! Mów za siebie! Mnie w zupełności nie przeszkadzają posty z
    tego czytnika, ani tez nie zauważyłem jakiegoś mega poziomu precli, który
    zasługiwałby na ochronę. Wręcz mogę pokusić się o stwierdzenie, że gdyby nie
    Grzybol, to poziom tutaj siadłby już zupełnie;-)

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

    P.s. Ale spór kontynuujcie, kontynuujcie. Cóż tu zimą robić innego - motur
    schowany, zatem przynajmniej trochę pyszczyska pogimnastykujemy.