  • 141. Data: 2010-12-16 14:12:55
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Weź już stąd wypierdalaj... chłopcze jebany...

    No co ty? Jest zajebiście;) Chłopcze, ja tutaj zostaję:P

  • 142. Data: 2010-12-16 14:48:42
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Robię co mogę. Czy dobrze odczytuję, że masz mi to za złe?
    Np taki?
    Witam!

    Ten temat ma służyć zaptrzestaniu pojawiania się coraz większej ilości
    postów dotyczących informacji na temat motocykli używanych przez
    forumowiczów, a także ponawianiu się istniejących już tematów.

    Jeśli posiadasz/posiadałeś motocykl i znasz jego slabe i mocne strony
    podziel sie doświadczeniem z innymi użytkownikami forum.

    Jeżeli interesuje was ten temat i chcecie się przyłączyć napiszcie poniżej:
    1. Mocne strony waszych motocykli.
    2. Słabe strony.
    3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej
    lubicie/doceniacie)
    4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).

    Myślę, że ten temat wyprzedzi pytania wielu osób na forum.

    ale tylko opisy moto, bez pogduszek i slownych przepychanek

    gumis

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 143. Data: 2010-12-16 14:55:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-16 14:32:02 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Na tym etapie już nie chodzi o żadną merytorykę. Teraz to tylko małpia
    > złośliwość. Fakt, skutecznie zniechęciłeś mnie przynajmniej do jakiegoś
    > dogadywania się i odłączania czegokolwiek. A świadectwo sam wystawiłeś
    > i sobie i preclom zamieniając jednej z niewielu ostatnio sensownych
    > wątków tutaj we wzajemne obrzygiwanie się. I nie pogrążasz mnie tylko
    > siebie swoimi bezmyślnymi próbami wmówienia wszystkim że jest inaczej.

    Lovtza, jak się tam ze 2 czy 3 razy spotkaliśmy na żywo, to odniosłem
    wrażenie żeś jest sympatyczny facet, więc nie traktuj tego co dalej
    jako napaści, obrazy majestatu, czy chęci błyśnięcia na forumie, a
    szczery komentarz do Twoich wypowiedzi.
    Ta część wątku, owszem, jest mega-offtopem, z pewnych względów jednak
    zasadnym i to co tu wypisujesz to (bez urazy, w oczy powiedziałbym Ci
    to nawet dosadniej) czystej wody pierdolenie o Szopenie. Czy Ci się to
    podoba, czy nie, większość regularnych czytaczy trzyma stronę Arniego.
    Nie dlatego że go lubi czy z nim wódkę piło (ja go na oczy nie
    widziałem lub też o tym nie wiem), tylko dlatego że w naszej ocenie (a
    co, pozwolę sobie tak napisać) zwyczajnie to on ma rację. Masz nas i
    nasze zdanie w dupie? Ok, wynika to gdzieś z pomiędzy wersów Twoich
    wypowiedzi, ale plijz, nie dorabiaj do tego jakichś bzdurnych ideologii
    i na litość Wielkiego Manitou nie zagaduj nas tu na śmierć
    smętną analizą socjo-psychologiczną.

    de Fresz

  • 144. Data: 2010-12-16 15:16:56
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Lovtza, jak się tam ze 2 czy 3 razy spotkaliśmy na żywo, to odniosłem
    > wrażenie żeś jest sympatyczny facet,

    Zawsze jestem miły dla miłych ludzi ;)

> [...]
    > wypowiedzi, ale plijz, nie dorabiaj do tego jakichś bzdurnych ideologii
    > i na litość Wielkiego Manitou nie zagaduj nas tu na śmierć

    Oczywiście, że jesteśmy już na etapie pierdolenia o Szopenie i nie ma mowy
    o poważnej dyskusji. Problem w tym, że nie podejmiesz żadnej powżnej
    dyskusji gościem, który zaczyna rozmowę z Tobą od "wypierdalaj". Może i
    większość trzyma stronę Arniego, ale to nie znaczy że Arni ma rację, bo to
    co tu pisze to jakieś wyrzuty mające luźny związek z rzeczywistością. Że
    coś linkujemy, że kradniemy tematy, że tymi 1000 postami miesięcznie
    napędzamy sobie oglądalność, że kosimy na tym kasiorę. Przecież to bzdury,
    a gdy próbuję to uzmysłowić Arniemu i innym Grzygolom to jest zarzut że
    się migam i nie odpowiadam merytorycznie. Jak odpowiesz merytorycznie na
    zarzut że jesteś diabłem i należy Cię spalić na stosie?

    BTW, moje prośby o podsumowanie problemu, określenie go na liczbach
    pozostały bez odpowiedzi. Jedni piszą, że nie wiedzą problemu, inni że co
    trzeci post jest "uciążliwy" a jeszcze inni że 99,9%. Jak chcesz cokolwiek
    tutaj ustalić? A gdy na wyrzuty odpowiadam językiem i tak lepszym od tego
    jaki używany jest wobec mnie to od razu jestem chamem ;) Paranoja, prawda?

    Fakt, teraz to już się trochę pastwię nad różnymi Arnimi. Po prostu
    cynicznie robię sztuczną falę w szambie które usrali z takim zapałem, że
    sięga im już do brody...

    Pozdr,
    Mariusz

  • 145. Data: 2010-12-16 15:22:43
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "de Fresz" a odgrzewa stare kotlety:

    > Czy Ci się to podoba, czy nie, większość regularnych czytaczy trzyma
    > stronę Arniego. Nie dlatego że go lubi czy z nim wódkę piło, tylko dlatego
    > że w naszej ocenie zwyczajnie to on ma rację. Masz nas wolę sobie tak
    > napisać) zwyczajnie to on ma rację.

    No cóż, ja tam też jestem regularnym czytaczem, i zapewniam Cie, że nie
    trzymam strony Arniego. I to nie dlatego, że nie piłem z nim wódki, ale
    dlatego że w mojej ocenie zwyczajnie nie ma racji. Bardziej pasowałby mi do
    cyrku z popisowym numerem robienia wideł z igły ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 146. Data: 2010-12-16 15:54:09
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    marider pisze:

    > Wlasnie, moze opiszecie jakies ciekawe trasy czy miejsca do obadania?
    > Jak wyda z planem to szykuje sie wypad na Hiszpanie i Portugalie na moto
    > (ok 8 tys km w 2 str) ale na przelomie kwiecien/maj lub maj/czerwiec
    > zeby za upalnie nie bylo... Niekomercyjnie i po taniosci, znaczy
    > survival w siodle ;)
    Survival w siodle?
    chyba survival w przegladaniu wyciagow z kart uzywanych przy placeniu na
    bramkach, zeby bylo szybciej ;D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 147. Data: 2010-12-16 15:55:22
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Będziesz się trzymał jak pijany płota tych archiwalnych postów, których
    > podłoże już sobie wyjaśnialiśmy? Normalnie jakbym słuchał o wywoływaniu
    > sztucznej mgły w Smoleńsku i dobijaniu rannych... ;) Litości..

    Zauwaz, ze nie przypierdalam sie do obecnej sytuacji i nie negocjuje
    odciecia scigacza od precla. Wyjasniam tylko jednemu koledze, skad taka a
    nie inna rekacja na Twoja tutaj obecnosc.

    A z aluzjami politycznymi przesadzasz. Jak kazdy kto uwaza, ze ma pelna
    wiedze na kazdy temat i ma zawsze racje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 148. Data: 2010-12-16 16:13:27
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:

    > Dobra. Jak wprowadzisz taki sam nakaz w przypadku korzystania z Onetu,
    > Opery, itd,, gdy obok tego wprowadzisz zakaz wrzucania linków do stron

    Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem. Nie chodzi o rozwiązanie
    problemu, tylko o wymyślanie dodatkowych warunków i rozkładanie rąk.
    Dzięki za potwierdzenie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 149. Data: 2010-12-16 16:16:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Przykładem tego, że decyduje "czynnik ludzki", a nie zabezpieczenia czy
    > wyjaśnienia są chociażby precle, gdzie też trafiają się chamy i buraki,
    > mimo, że wiedzą jak korzystać z Usnetu. No chyba, że chcesz mnie
    > przekonać, że taki Ivam czy Grzygol nie mają pojęcia gdzie i co piszą...

    Teraz to juz oficjalnie:

    Pierdol sie ode mnie. Ok?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 150. Data: 2010-12-16 16:21:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Johnny pisze:

> [...]
    > dlatego że w mojej ocenie zwyczajnie nie ma racji. Bardziej pasowałby mi
    > do cyrku z popisowym numerem robienia wideł z igły ;-)

    od kiedy czytasz precle? Chyba Cie cos omineło.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"