eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-18 10:30:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kompanapisal

    > Ach tak, bo 250 postów temu było jeszcze przed fochem.

    Nie ma focha:) Jest dopasowanie narzędzi i metod do zaistniałej sytuacji.
    Jak jest zimno, to ubierasz się cieplej. Jak musisz dyskutować z burakiem,
    to używasz innych form przekazu niż gdy rozmawiasz z kimś poważnym...

    > Ale proszę, teraz w wątku jest ~360 postów, czyli 250 temu to około 100.
    > Mój post z propozycją tagowania był w pierwszej setce. Ale wtedy też nie
    > "myślałeś o działaniach", tylko szukałeś wymówek.
    > Tak samo jak teraz tworzysz "no gdyby to było wcześniej to może tak, ale
    > teraz przepadło". Ściema i tyle :)

    Traktuj te liczby orientacyjnie, bo licznik cały czas bije;) Ja mówiłem w
    pierwsze 50-tce, ale szybko okazało się, że jedynym interesującym was
    rozwiązaniem jest odłączenie rzekomo upierdliwie uciążliwego czytnika. Z
    uwagi na fakt że wniosek został wyśmiany (bo inaczej stać się nie mogło)
    zaczęły się zapasy w kisielu ;)

    > I znowu to samo. "Brak propozycji" - "propozycja" - "ale inne nie mają".
    > Słabe uniki.

    To nie uniki. To do bólu proste pytania, na które nikt nie chce/nie
    potrafi odpowiedzieć.

    Już kilkukrotnie wyjaśniałem co należy zrobić aby ruszyć problemu, ale tu
    jest za dużo kogucików, które chcą wykazać jaki mają duży czerwony grzebyk
    i jakie są harde. Powtarzał się nie będę, ale zawsze możesz skorzystać z
    preclowej krynicy wiedzy, czy googla i poszukać.

    > O właśnie. Trzeba było od tego zacząć: "moja racja jest najmojsza i nikt
    > mnie nie przekona że jest inaczej, ale próbujcie, próbujcie" ;)
    > Dobra, dla mnie EOT.

    Trzymam za słowo z tym EOT i to poważna sprawa, bo tutaj łatwo o pretensje
    związane z niesłownością i brakiem powagi;) No ale z uwagi na to że ja
    jestem daleki od EOT, to mogę powiedzieć, że z tych wybroczyn bije
    ignoracja i zła wola, bo w wielu postach tego nadtematu argumentowałem
    dlaczego swoją przy swoim stanowisku. Ale podsumuję to dla Ciebie:

    - postów z czytnika Scigacz.pl trafia bardzo mało (w okolicach 1% ogółu
    postów), szczególnie po wprowadzeniu logowania przed korzystaniem z
    czytnika
    - liczba uciążliwych postów userów czytnika spadła moim zdaniem poniżej 20%
    - poziom userów pl.rec.motocykle nie jest wyższy niż tych korzystających z
    czytnika (no chyba w tym wątku nikt mnie nie przekona że jest inaczej).
    - lokalni watażkowie nie mają prawa żądać od nas abyśmy a) odłączyli
    czytnik, b) wprowadzali tagi i inne głupoty.
    - i wiele, wiele innych...

    To jest twoim zdaniem prawda najmojsza?