eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-18 10:16:07
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:fa530ee2d4012412b9d962aff943bd32$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Arninapisal

    > Ale sie nawet bronic nie potrafisz bo na
    >
    > Oczywiście, że jest forum. Jest i forum i czytnik grup dyskusyjnych.
    > I wszyscy są zadowoleni bez pstrykania ;)

    Od kilkunastu postów użytkownicy tej grupy, którzy nie korzystają z
    Waszego firmowego czytnika próbują wytłumaczyć Ci, że problem jest.
    Macie super hiper rozbudowane forum?
    Wypasione jest i z wielkimi "funkcjonalnościami"? To zostawcie je jako
    jedyne, a nie udajecie, że precel jest jakąś odnogą tegoż.
    A teraz mały dowód, dlaczego tego nie zrobisz.

    Wspisałem w google "VX 800" i dwa pierwsze linki to wideo, obrazy. A
    potem największe forum użytkowników tego motocykla, dawna strona
    Niedźwiedzia - a na trzecim miejscu Wasz link:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&h
    s=IqZ&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=vx+800&aq=f&
    aqi=g6&aql=&oq=&gs_rfai=

    Ale nie do końca Wasza treść czyli jak to pewnie w slangu mówicie
    "content". Bo treść i popularne słowa kluczowe dla googla dostarcza
    Wam Precel.
    I dlatego nie zamkniesz dostępu do grupy ze ścigacza.

    Oczywiście "VX 800" to przykład nieobiektywny, niereprezentatywny i
    rdzewiejący ale akurat "takiego złoma mam w garażu".

    O, pomyślałem sobie, że wpiszę innego złoma "VFR 400". Wynik dokładnie
    taki sam. Czyli link do grupy.ścigacz

    --
    Jasio
    vfr vx etz