eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-18 13:30:03
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Sil <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-12-14 08:37, Arni wrote:

    > wiekszosc doskonale zna mierny poziom wielu uzytkowników forum
    > scigacz.pl

    nie jestem ze ścigacza, nic do nich nie mam.
    Nie znam Ciebie Arni, pewnie jesteś fajny gość.

    Daruj sobie uwagi, nie są merytoryczne tylko podszyte jakąś nieokreśloną
    personalną nienawiścią. Po co to robić?
    Gość wyskoczył z fajną propozycją (fakt dla tych co mają kasę), opisał
    to krótko i konkretnie. Po ch..j te uwagi i komentarze.
    To jest największy ból i problem tej grupy, że tolerancja na innych jest
    na poziomie 0%. Nawet jeśli jakiś młody namol po raz setny pyta co kupić
    na początek, to co szkodzi mu po raz setny odpowiedzieć zamiast uwalać?
    Więcej tolerancji, więcej luzu, więcej dystansu, wszystkim będzie milej.

    pozdrawiam
    Sil