eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 23:01:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 350 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

    > Wyjaśniałem to, nie czytasz ze zrozumieniem. O tagu w temacie
    > pomyślimy, gdy wprowadzony zostanie tag "Wysłano z Onet, Opery,
    > Gazety. itd" Jak już wykazali Twoi przedmówcy - nie ma żadnych
    > przesłanek mówiących o tym, że tych parę postów z czytnika
    > Ścigaczowego jest bardziej uciążliwych od np. Grzygola

    Ta dyskusja nie dotyczy ani Onetu, ani Opery ani...

    Pytanie było do Ciebie, z prośbą o tag w temacie, takie małe ustępstwo,
    co Ci przeszkadza, że odfiltruję sobie treść z bramki? I tak to robię,
    koloruję wszystkie posty z bramki na czerwono i zaznaczam jako
    przeczytane, tyle że to długo trwa bo trzeba parsować po treści i w
    dodatku nie każdy ma takie możliwości.

    Myślałeś nad karierą polityka? Oni tak samo odpowiadają, żeby nie
    odpowiedzieć.

    > Rozumiem, że WSZYSTKIE inne czytniki zawsze w 100% działają
    > niezawodnie. Jak już na prawdę nie ma się do czego przypierdolić, to
    > brniemy w niuanse, może tam uda się coś wyskrobać?

    Szybciej byś sforwardował maila do kogoś kto się tym zajmuje z
    dopiskiem "dołóż spację po myślnikach, proszę. Dzięki."
    ale wolisz dyskutować i udowadniać, że ktoś się czepia szczegółów nic
    nie ważnych. Przekora? Czysta złośliwość?

    > Znów nie czytałeś ze zrozumieniem. Wróć do oryginalnej wypowiedzi. A
    > jeśli chcesz mi powiedzieć, że stuntery darzą sympatią ekipę z 2oo,
    > toooo zaczynasz iść drogą Arniego ;)

    Proszę:

    "[...], nawet nie do końca rozumiejąc
    animozje między preclami, a stunterami i jeszcze tymi spod
    McDonalda...). "

    Zadzwoniłem do znajomka który spędził pod makiem pół swego życia w
    lecie (cały wolny czas) i zapytałem o jego i jego kumpli animozje do
    precli i stunterów.

    Pierwsza reakcja była: "Pojebało Cię? Jakie animozje, kto Ci takich
    głupot naopowiadał..."

    Więc łaskawie nie wyjeżdżaj mi tutaj z wnioskiem że moim
    zdaniem stunterzy darzą sympatią ekipę z 2oo, bo nic takiego nie
    pisałem.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl