eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ� chÄ�tni?)
  • Data: 2010-12-17 01:29:42
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 00:54, Lovtza pisze:

    > A Ty się rozpędź porządnie i cały impet przekaż poprzez głowę na solidny
    > betonowy mur. Może coś się poprawi, a wtedy przestań pisać na preclach.
    > I problem rzekomo uciążliwych postów z czytnika Ścigacza przestanie dla
    > Ciebie istnieć;)

    To nie jest argument, Lovtza napisz zwyczajnie dlaczego nie chcesz/nie
    chcecie tego zrobic. Tyle. I nie pisz ze dla fun'u bo tyle samo osob
    smieje sie ze scigacza i pseudo-stunterow nastolatkow czy innych
    malolatow ktorzy o moto wiedza tyle, co wyczytaja tamze, co z "precli".
    Inaczej jest bicie piany o niczym ktore do niczego zupelnie nie prowadzi.

    > --

    Sam widzisz.

    Pzdr
    PS: osobiscie nic nie mam poza durnymi/glupimi/banalnymi pytaniami ktore
    wlasnie ze scigacza naplywaja i to dosc czesto, czytam czasem i artykuly
    u Was, niektore nawet sa i z sensem mimo ze istniejecie o wiele krocej
    niz pl.rec.motocykle. Wiec po co ta "bitwa" na slowa?

    PPS: kiedys to byly czasy kiedy priorytetem byla wspolna jazda i hobby z
    pasja a nie lans i slowne przepychanki:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZrbadDKcPlI . AD 1999 kiedy pewnie
    jeszcze marzyles o motocyklu...
    --